Η Ελλάδα ενισχύει την κυβερνοάμυνα με νέο κέντρο ασφαλείας

Η Ελλάδα ενισχύει την κυβερνοάμυνα με νέο κέντρο ασφαλείας

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης επισήμανε τη σημασία της ψηφιακής ασφάλειας για την εθνική άμυνα κατά την τελετή εγκαινίων του νέου κτηρίου της Διοίκησης Κυβερνοχώρου στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας.

«Η σημερινή ημέρα είναι κομβική για την ασφάλεια της πατρίδας», δήλωσε ο πρωθυπουργός, προσθέτοντας ότι η νέα εγκατάσταση αποτελεί ένα υπερσύγχρονο επιχειρησιακό κέντρο που ενισχύει τις κυβερνοαμυντικές δυνατότητες της χώρας. Οι πόλεμοι διεξάγονται πλέον και στο ψηφιακό μέτωπο, ανέφερε, υπογραμμίζοντας την υβριδική φύση των σύγχρονων απειλών.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης τόνισε τους κινδύνους από κυβερνοεπιθέσεις σε κρίσιμες υποδομές, όπως τα δίκτυα ηλεκτροδότησης και τα νοσοκομεία, καθώς και τις εκστρατείες παραπληροφόρησης που υπονομεύουν τη δημοκρατία. Η νέα δομή καλύπτει όλο το φάσμα της επιχειρησιακής ετοιμότητας στο ψηφιακό πεδίο, τόνισε, αναφερόμενος στις δυνατότητες του νέου κτηρίου.

Ο πρωθυπουργός επεσήμανε επίσης την ανάγκη για συνεχή τεχνολογική αναβάθμιση λόγω των προκλήσεων που φέρνει η ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης, ενώ ευχαρίστησε τους συντελεστές της νέας δομής και τους δωρητές που συνέβαλαν στην υλοποίησή της.

Η νέα εγκατάσταση περιλαμβάνει κέντρο δεδομένων και αίθουσες επιχειρήσεων με συστήματα παρακολούθησης σε πραγματικό χρόνο, ενισχύοντας έτσι την επιχειρησιακή ετοιμότητα των Ενόπλων Δυνάμεων στον τομέα της κυβερνοασφάλειας.

Loading

Play