Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Νοσηλευτών, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης επισημαίνει τη σημαντική συμβολή της νοσηλευτικής κοινότητας στο σύστημα υγείας, αναγνωρίζοντας την επαγγελματική τους αφοσίωση και το αίσθημα ευθύνης που επιδεικνύουν.
«Η νοσηλευτική κοινότητα αποτελεί θεμελιώδη πυλώνα του συστήματος υγείας», αναφέρει ο πρωθυπουργός, προσθέτοντας ότι η προσφορά τους είναι αναντικατάστατη για τη διασφάλιση της ποιότητας των υπηρεσιών και την προαγωγή της δημόσιας υγείας.
Ο κ. Μητσοτάκης τονίζει ότι η σημερινή ημέρα υπενθυμίζει την υποχρέωση της Πολιτείας να αναγνωρίζει και να στηρίζει έμπρακτα το έργο των νοσηλευτών, με πράξεις και όχι μόνο λόγια. «Έχουμε αυξήσει τον αριθμό των νοσηλευτών και κάνουμε προσπάθειες για τη βελτίωση των αποδοχών τους», σημειώνει.
Αναφερόμενος στις μελλοντικές παρεμβάσεις, ο πρωθυπουργός δεσμεύεται ότι θα δρομολογηθούν ενέργειες για την ικανοποίηση των διαχρονικών διεκδικήσεων της νοσηλευτικής κοινότητας, εστιάζοντας στη θεσμική τους αναγνώριση και την ενίσχυση των μισθολογικών τους συνθηκών.
«Χρέος μας είναι να κάνουμε το επάγγελμα του νοσηλευτή πιο ελκυστικό για τα νέα παιδιά», καταλήγει ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ευχαριστώντας όλους τους νοσηλευτές για την προσφορά τους.
![]()

