Ισότητα αμοιβής ανδρών και γυναικών: Ορόσημο το νέο νομοσχέδιο της Νίκης Κεραμέως

Ισότητα αμοιβής ανδρών και γυναικών: Ορόσημο το νέο νομοσχέδιο της Νίκης Κεραμέως

Η υπουργός Εργασίας, Νίκη Κεραμέως, παρουσίασε στην Επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων της Βουλής το νομοσχέδιο που στοχεύει στην ισότητα αμοιβής μεταξύ ανδρών και γυναικών, καθώς και στην ένταξη των υγειονομικών στα βαρέα και ανθυγιεινά επαγγέλματα. Όπως τόνισε, οι νέες ρυθμίσεις θα ενισχύσουν τη διαφάνεια και την προστασία των εργαζομένων.

Η κ. Κεραμέως χαρακτήρισε το νομοσχέδιο ως ένα εργαλείο για την προώθηση της αξιοκρατίας και της δικαιοσύνης, επισημαίνοντας ότι η αγορά εργασίας έχει σημειώσει σημαντική πρόοδο τα τελευταία χρόνια. Αναφέρθηκε στη μείωση της ανεργίας και στην αύξηση των νέων θέσεων εργασίας, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για συνέχιση των προσπαθειών.

Η υπουργός αναγνώρισε τις προκλήσεις που παραμένουν, όπως το μισθολογικό χάσμα μεταξύ ανδρών και γυναικών, που ανέρχεται στο 13,4% στην Ελλάδα. Το νομοσχέδιο, όπως είπε, στοχεύει στην εξάλειψη αυτής της ανισότητας, θεσπίζοντας νέους κανόνες μισθολογικής διαφάνειας.

Επιπλέον, η ρύθμιση για την ένταξη των υγειονομικών στα βαρέα και ανθυγιεινά επαγγέλματα αποκαθιστά μια στρέβλωση που διαρκεί 30 χρόνια, βελτιώνοντας τους όρους εργασίας και τα συνταξιοδοτικά δικαιώματα των εργαζομένων στον τομέα αυτό.

Loading

Play