Σφοδρές καταγγελίες κατά της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας και του Άδωνη Γεωργιάδη έκανε ο Νίκος Ανδρουλάκης, κατηγορώντας τους για συκοφαντία και ενορχηστρωμένη λασπολογία σε βάρος του, κατά τη διάρκεια συνέντευξής του στο Action24.
Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής ανέφερε ότι ο πρωθυπουργός, ενώ εμφανίζεται να ζητά συγγνώμη, υπάρχει ένας μιντιακός μηχανισμός που προσπαθεί να οργανώσει την ηθική του εξόντωση, όπως είχε συμβεί και με τις υποκλοπές. «Είμαι και ηθικός και νόμιμος», δήλωσε, προσθέτοντας ότι οι κατηγορίες εναντίον του είναι ανυπόστατες.
Αναφερόμενος στις κατηγορίες του κ. Γεωργιάδη ότι ευνοήθηκε από τον Γιώργο Παπανδρέου, ο κ. Ανδρουλάκης αντέτεινε ότι οι διαδικασίες για τη μίσθωση ακινήτου είχαν ξεκινήσει επί κυβέρνησης Νέας Δημοκρατίας και ότι οι κατηγορίες είναι ψευδείς και συκοφαντικές.
Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ τόνισε ότι η ηθική και η αξιοπρέπειά του είναι αδιαπραγμάτευτες και κατήγγειλε το μιντιακό παρακράτος της ΝΔ, το οποίο, όπως υποστήριξε, επιδιώκει την πολιτική του εξόντωση. Επίσης, σημείωσε την ανάγκη να υπάρξει πολιτική αλλαγή στη χώρα.
Αναφερόμενος σε πρόσφατες δηλώσεις της κ. Βάσιας Αναστασίου, ζήτησε συγγνώμη εκ μέρους του κόμματος, ενώ εξέφρασε ανησυχία για την κατάσταση της νεολαίας, καλώντας για περισσότερη ψυχολογική υποστήριξη στα σχολεία.
![]()

