Σημαντική επίσκεψη Κικίλια στη Σύρο: Ενίσχυση ασφάλειας και ανάπτυξης στις θαλάσσιες μεταφορές

Σημαντική επίσκεψη Κικίλια στη Σύρο: Ενίσχυση ασφάλειας και ανάπτυξης στις θαλάσσιες μεταφορές

Κατά την επίσκεψή του στη Σύρο, ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Βασίλης Κικίλιας, τόνισε τη σημασία του νησιού ως κέντρο διοίκησης και ναυτιλίας, επισημαίνοντας την ανάγκη για διαρκή ενίσχυση της ασφάλειας και των λιμενικών υποδομών. Ο υπουργός πραγματοποίησε συσκέψεις στο Λιμεναρχείο, στο Λιμενικό Ταμείο και στα ναυπηγεία της ONEX, συνοδευόμενος από τον αρχηγό του Λιμενικού Σώματος, αντιναύαρχο Λ.Σ. Χρήστο Κοντορουχά.

Στις συσκέψεις συζητήθηκαν κρίσιμα ζητήματα που αφορούν την αναπτυξιακή προοπτική του λιμένα της Ερμούπολης και τις υποδομές του νησιού. Ειδικότερα, αναφέρθηκαν η πορεία του Master Plan του λιμένα και η ανάγκη ενίσχυσης του Λιμεναρχείου ενόψει της τουριστικής κίνησης.

Ο κ. Κικίλιας δήλωσε: «Η Σύρος και η Ερμούπολη είναι η πρωτεύουσα των Κυκλάδων και απαιτούν την προσοχή μας», υπογραμμίζοντας την ανάγκη για αυξημένη εποπτεία στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες και την ασφάλεια των ταξιδιωτών. Τόνισε ότι προτεραιότητα είναι η ασφάλεια των ταξιδιωτών και των νησιωτών, καθώς και η εξυπηρέτησή τους με σεβασμό.

Κατά την επίσκεψή του στα ναυπηγεία της ONEX, ο υπουργός επισήμανε τη σημασία της εγκατάστασης που απασχολεί πάνω από 450 Έλληνες εργαζόμενους και ενισχύει τη γαλάζια οικονομία, προσφέροντας αναπτυξιακή πνοή στο νησί.

Στο πλαίσιο της επίσκεψης, ο κ. Κικίλιας συναντήθηκε και με τον Μητροπολίτη Σύρου, Δωρόθεο Β’. Στις συσκέψεις συμμετείχαν επίσης ο δήμαρχος Σύρου – Ερμούπολης, Αλέξης Αθανασίου, και άλλοι θεσμικοί φορείς.

Loading

Play