Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης, εξέφρασε τα ειλικρινή του συλλυπητήρια για τον θάνατο του υφυπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Νίκου Ταγαρά.
Υπήρξε ένας μετριοπαθής πολιτικός, που τίμησε το Κοινοβούλιο με τη στάση του, τόνισε ο κ. Ανδρουλάκης.
Απευθυνόμενος στην οικογένεια του εκλιπόντος και στους συναδέλφους του από τη Νέα Δημοκρατία, ο κ. Ανδρουλάκης εξέφρασε τη θλίψη του για την απώλεια ενός ανθρώπου που υπηρέτησε με αφοσίωση.
Πηγή περιεχομένου: in.gr
![]()

