Συναντήση Μητσοτάκη με τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο: Μηνύματα Ελπίδας και Συνεργασίας

Συναντήση Μητσοτάκη με τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο: Μηνύματα Ελπίδας και Συνεργασίας

Στο Μέγαρο Μαξίμου, ο Κυριάκος Μητσοτάκης υποδέχθηκε τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο, επισημαίνοντας την αισιοδοξία που φέρνει η παρουσία του σε δύσκολους καιρούς. «Η μέρα ξεκίνησε συννεφιασμένη, αλλά με την άφιξή σας βγήκε ένας λαμπρός ήλιος», δήλωσε ο Πρωθυπουργός.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ζήτησε συγγνώμη για την απουσία του από την ομιλία του Πατριάρχη, καθώς βρισκόταν σε επίσημη αποστολή στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και την Ιορδανία. «Οι επισκέψεις σας μας δίνουν πάντα χαρά και δύναμη», πρόσθεσε.

Ο Πρωθυπουργός αναφέρθηκε επίσης στη συμπλήρωση 35 ετών του Πατριαρχικού Θρόνου τον ερχόμενο Νοέμβριο και τόνισε τη σημασία της επαναλειτουργίας της Θεολογικής Σχολής της Χάλκης, εκφράζοντας τη στήριξη της ελληνικής Πολιτείας στο Πατριαρχείο.

Από την πλευρά του, ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του για τη στήριξη αυτή, μεταφέροντας την ευλογία της Μητρός Εκκλησίας και τις ευχές του Πατριαρχείου για την υγεία της κυρίας Μαρέβας.

Ο Πατριάρχης αναφέρθηκε στην κατάσταση των Χριστιανών στη Μέση Ανατολή, επισημαίνοντας τη μείωση του πληθυσμού τους και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, ενώ ανακοίνωσε προγραμματισμένη επίσκεψη στην Ίμβρο με άλλους Πατριάρχες για να συζητήσουν κοινά θέματα.

Loading

Play