Συνεταιρισμοί: Συμμαχία της κυβέρνησης για την ενίσχυση του πρωτογενούς τομέα

Συνεταιρισμοί: Συμμαχία της κυβέρνησης για την ενίσχυση του πρωτογενούς τομέα

Στη συνάντηση του υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Μαργαρίτη Σχοινά, με τη διοίκηση της ΕΘΕΑΣ, συζητήθηκαν κρίσιμα ζητήματα που αφορούν τους αγρότες και τους κτηνοτρόφους.

Ο κ. Σχοινάς δήλωσε ότι η κυβέρνηση θεωρεί τους συνεταιρισμούς και την ΕΘΕΑΣ «συμμάχους και συστρατιώτες» στην κοινή προσπάθεια στήριξης και ανασυγκρότησης του πρωτογενούς τομέα, επισημαίνοντας ότι τα προβλήματα του αγροτικού κόσμου απαιτούν συντονισμένη δράση.

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στον ΟΠΕΚΕΠΕ και στην ανάγκη για ένα αξιόπιστο σύστημα πληρωμών, με τήρηση των υποχρεώσεων προς την Ευρωπαϊκή Ένωση. Ο Υπουργός τόνισε ότι έχει καθοριστεί χρονοδιάγραμμα πληρωμών και ότι στόχος είναι η ομαλή μετάβαση σε ένα νέο, αξιόπιστο πλαίσιο λειτουργίας για τη διασφάλιση του μέλλοντος του ελληνικού πρωτογενούς τομέα.

Στη συζήτηση αναφέρθηκαν επίσης τα μέτρα κατά της ζωονόσου στη Λέσβο, με τον Υπουργό να υπογραμμίζει ότι η αποτροπή εξάπλωσης του αφθώδους πυρετού είναι εθνική προτεραιότητα για τη διάσωση της ελληνικής κτηνοτροφίας. Έχουν ήδη δοθεί αποζημιώσεις στους παραγωγούς και θα συνεχιστεί η στήριξη για απώλειες προϊόντων, γάλακτος και εισοδήματος.

Τέλος, ο κ. Σχοινάς αναφέρθηκε στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, επισημαίνοντας την ανάγκη προώθησης έργων και επενδύσεων, παρά τις δυσκολίες που υπάρχουν λόγω χαμηλής απορροφητικότητας. Επίσης, συζητήθηκαν το νέο ευρωπαϊκό πρόγραμμα στήριξης για τα λιπάσματα και η νέα Κοινή Αγροτική Πολιτική, με έμφαση στη στήριξη των νέων αγροτών.

Loading

Play