Ανακοινώθηκε η αποκατάσταση των ban για τον Άρη

Ανακοινώθηκε η αποκατάσταση των ban για τον Άρη

Η ΠΑΕ Άρης ενημέρωσε μέσω διαρροής ότι τα προβλήματα με τα ban που έχει επιβάλλει η FIFA έχουν επιλυθεί, επιτρέποντας στους «κίτρινους» να προχωρήσουν σε μεταγραφές. Από τη Δευτέρα (29/6), η ομάδα θα αφαιρεθεί από τη λίστα των τιμωρημένων συλλόγων, γεγονός που σημαίνει ότι η ΠΑΕ Άρης θα μπορεί να κινηθεί κανονικά στην αγορά μεταγραφών από την 1η Ιουλίου, ημερομηνία έναρξης της επίσημης μεταγραφικής περιόδου.

Η πρώτη κίνηση αναμένεται να είναι η απόκτηση του Τομ Ντέλε-Μπασιρού, καθώς έχει επιτευχθεί συμφωνία τόσο με τον ποδοσφαιριστή όσο και με τη Γουότφορντ.

Η επιστροφή στην κανονικότητα για τον Άρη αναμένεται να ενισχύσει σημαντικά την ομάδα ενόψει της νέας σεζόν.

Loading

Play