Αποχαιρετισμός σε πέντε παίκτες από τη Ντουμπάι μετά την κατάκτηση της Αδριατικής Λίγκας

Αποχαιρετισμός σε πέντε παίκτες από τη Ντουμπάι μετά την κατάκτηση της Αδριατικής Λίγκας

Μετά την κατάκτηση του τίτλου στην Αδριατική Λίγκα (ABA League), η Ντουμπάι ανακοίνωσε σήμερα (22/6) την αποχώρηση πέντε παικτών. Ο σχεδιασμός για τη νέα σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει, ωστόσο οι Νέιτ Μέισον, Μπρούνο Καμπόκλο, Ταραν Άρμστρονγκ, Ματ Ράιαν και Μπούγκι Έλις δεν θα είναι μέλη της ομάδας.

Κάθε ένας εξ αυτών έπαιξε σημαντικό ρόλο στην ιστορική πρώτη σεζόν, συμβάλλοντας στην «δόμηση» των θεμελίων των επιτυχιών της ομάδας μπάσκετ του Ντουμπάι, αναφέρει η ανακοίνωση του συλλόγου.

Η αποχώρηση αυτών των παικτών σηματοδοτεί μια νέα αρχή για την ομάδα, καθώς προετοιμάζεται για τις προκλήσεις της επόμενης αγωνιστικής περιόδου.

Loading

Play