Ο ΠΑΟΚ αποχαιρετά τον Ζόαν Σάστρε, ο οποίος αποχωρεί από την ομάδα μετά από 4,5 χρόνια, προσθέτοντας ένα ακόμη κεφάλαιο στην ιστορία του. Ο Ισπανός πλάγιος αμυντικός, που έχει αφήσει το στίγμα του με το γκολ τίτλου κόντρα στην ΑΕΚ το 2024, είναι ο τρίτος παίκτης που αποχαιρετά την Τούμπα, μετά τους Ντέγιαν Λόβρεν και Αλεσάντρο Βολιάκο.
Ο Σάστρε εντάχθηκε στον ΠΑΟΚ τον Ιανουάριο του 2022 από τη Μαγιόρκα, συμμετέχοντας σε 119 αγώνες και σημειώνοντας επτά γκολ και δέκα ασίστ. Η συμβολή του στην κατάκτηση του πρωταθλήματος Ελλάδας το 2024 ήταν καθοριστική.
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ εξέδωσε ανακοίνωση, αναφέροντας: «Ο Σάστρε υπηρέτησε τον ΠΑΟΚ, κέρδισε τον σεβασμό όλων και θα είναι πάντα ένας φίλος!» Ευχαρίστησε τον παίκτη και του ευχήθηκε υγεία και επιτυχίες στη συνέχεια της καριέρας του.
![]()

