Αποχωρεί ο Κεμ Μπιρτς από τη Φενερμπαχτσέ, έρχεται στον Άρη

Αποχωρεί ο Κεμ Μπιρτς από τη Φενερμπαχτσέ, έρχεται στον Άρη

Ο Κεμ Μπιρτς ολοκληρώνει την πορεία του στη Φενερμπαχτσέ, με τον σύλλογο της Κωνσταντινούπολης να ανακοινώνει σήμερα (23/6) την αποχώρησή του. Ο Αμερικανός σέντερ, που συμμετείχε στην κατάκτηση της Euroleague τη σεζόν 2024-25, είναι έτοιμος να επιστρέψει στην Ελλάδα, καθώς αναμένεται να υπογράψει συμβόλαιο συνεργασίας με τον Άρη.

Στην ανακοίνωση της Φενερμπαχτσέ αναφέρεται: 

«Ευχαριστούμε, Κεμ Μπιρτς! Οι δρόμοι μας χώρισαν με τον παίκτη μας Κεμ Μπιρτς, ο οποίος φόρεσε τη φανέλα μας τις σεζόν 2024-25 και 2025-26.

Ευχαριστούμε τον Κεμ Μπιρτς, ο οποίος γνώρισε δόξες τίτλου με τη φανέλα μας -συμπεριλαμβανομένου του δεύτερου στη EuroLeague στην ιστορία μας, μαζί με δύο τίτλους πρωταθλήματος Τουρκίας, 2 τίτλους Κυπέλλου Τουρκίας και 1 Presidential Cup- για όλες τις προσπάθειές του και του ευχόμαστε καλή επιτυχία στην επόμενη φάση της καριέρας του».

Loading

Play