Με αμείωτη ένταση προχωρά η προετοιμασία του ΠΑΟΚ για το ντέρμπι με την ΑΕΚ στη Νέα Φιλαδέλφεια (Κυριακή 19/4, 18:00), στο πλαίσιο της 2ης αγωνιστικής των Play Off της Super League.
Μετά την επιστροφή του Αντρίγια Ζίβκοβιτς, ο Ράζβαν Λουτσέσκου είδε σήμερα και τους Σουαλιό Μεϊτέ και Τζόντζο Κένι να συμμετέχουν σε μεγάλο μέρος της προπόνησης, ενώ στη συνέχεια εργάστηκαν ατομικά. Αντίθετα, ο Κιρίλ Ντεσπόντοφ συνεχίζει να υποβάλλεται σε θεραπεία και φαίνεται δύσκολο να αγωνιστεί ξανά αυτή τη σεζόν.
Την Παρασκευή (17/4), οι ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ θα προπονηθούν στις 11:00.
![]()

