Ελάιζα Μήτρου-Λονγκ: «Στόχος μου ο τίτλος με τον Άρη, η Θεσσαλονίκη είναι το σπίτι μου»

Ελάιζα Μήτρου-Λονγκ: «Στόχος μου ο τίτλος με τον Άρη, η Θεσσαλονίκη είναι το σπίτι μου»

Ο Ελάιζα Μήτρου-Λονγκ, μετά την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Άρη έως το καλοκαίρι του 2028, εξέφρασε την επιθυμία του να κατακτήσει τίτλο με την ομάδα της Θεσσαλονίκης. Ο διεθνής γκαρντ δήλωσε μέσω της επίσημης σελίδας της ΚΑΕ ότι το όραμά του περιλαμβάνει νίκες και επιτυχίες.

«Αισθάνομαι υπέροχα και ευγνώμον. Είμαι χαρούμενος που το κλαμπ με βλέπει ως έναν παίκτη που εξελίσσεται μαζί του. Οι προσδοκίες μου είναι υψηλές και περιλαμβάνουν την πρόκριση στους τελικούς του EuroCup», τόνισε ο Μήτρου-Λονγκ.

Αναφερόμενος στην προηγούμενη σεζόν, σημείωσε ότι ήταν γεμάτη προκλήσεις, αλλά και ανατροπές που βοήθησαν την ομάδα να ωριμάσει. «Πρέπει να φέρουμε τα σωστά κομμάτια στο παζλ για να πετύχουμε», πρόσθεσε.

Ο Ελάιζα μίλησε επίσης για την πρόκληση της επόμενης χρονιάς, υπογραμμίζοντας ότι το επίπεδο του ελληνικού μπάσκετ έχει ανέβει σημαντικά. «Πλέον, οι πρώτες ομάδες αποκτούν παίκτες υψηλού επιπέδου, κάτι που είναι ενθαρρυντικό», δήλωσε.

Τέλος, εξέφρασε την αγάπη του για τη Θεσσαλονίκη, χαρακτηρίζοντας την πόλη ως το σπίτι του και ευχαρίστησε τους φιλάθλους του Άρη για την υποστήριξή τους. «Εκτιμώ την προσδοκία τους και θέλω να τους κάνω περήφανους», κατέληξε.

Loading

Play