Με εντυπωσιακή απόδοση ολοκληρώθηκε το 3ο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα MMA (Μικτών Πολεμικών Τεχνών) για την εθνική ομάδα, που διεξήχθη στο κλειστό γυμναστήριο «Γιώργος Γαλανόπουλος» στο Λουτράκι, με τη στήριξη του Δήμου. Η Ελλάδα κατέκτησε τρία μετάλλια την τελευταία ημέρα της διοργάνωσης, την Κυριακή (3/5), στους τελικούς των U21 και Senior, Ανδρών και Γυναικών, με ένα χρυσό και δύο ασημένια.
Συγκεκριμένα, η Αναστασία Παζαριώτη κατέλαβε την πρώτη θέση στην κατηγορία -56.7 kg Γυναικών (Senior), ενώ ασημένια μετάλλια κατέκτησαν ο Ξενοφών Κατάκης στα -102.1 κ. Ανδρών (Senior) και η Νταϊάνα Ιωάννα Πρεντέσκου στα -73.6 κ. Γυναικών (Senior). Η ελληνική αποστολή έφτασε συνολικά τα 14 μετάλλια (3-7-4), καταλαμβάνοντας την 9η θέση στον πίνακα μεταλλίων ανάμεσα σε 18 χώρες, στην πρώτη της συμμετοχή σε μεγάλη διεθνή διοργάνωση.
Η Τσεχία και η Ουκρανία αναμετρήθηκαν για την πρωτοκαθεδρία στον πίνακα μεταλλίων, με την Τσεχία να κατακτά τελικά την πρώτη θέση, έχοντας 11 χρυσά και περισσότερα ασημένια. Η Ουκρανία ακολούθησε με 11 χρυσά και 3 ασημένια, ενώ την τρίτη θέση κατέλαβε η Ιρλανδία με 8-5-6 (19).
Μετά τις απονομές, πραγματοποιήθηκε η επίσημη τελετή λήξης της διοργάνωσης, όπου οι εκπρόσωποι της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας (GAMMA) απένειμαν τιμητικές πλακέτες σε τοπικούς αξιωματούχους και στελέχη της Ελληνικής Ομοσπονδίας. Η σύσταση της Ευρωπαϊκής Συνομοσπονδίας MMA πραγματοποιήθηκε στο περιθώριο του πρωταθλήματος, με τον Αθανάσιο Μπάρκα να εκλέγεται αντιπρόεδρος.
![]()

