Εντυπωσιακή ολοκλήρωση για την Ελλάδα στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα ΜΜΑ με χρυσό και δύο ασημένια μετάλλια

Εντυπωσιακή ολοκλήρωση για την Ελλάδα στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα ΜΜΑ με χρυσό και δύο ασημένια μετάλλια

Με εντυπωσιακή απόδοση ολοκληρώθηκε το 3ο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα MMA (Μικτών Πολεμικών Τεχνών) για την εθνική ομάδα, που διεξήχθη στο κλειστό γυμναστήριο «Γιώργος Γαλανόπουλος» στο Λουτράκι, με τη στήριξη του Δήμου. Η Ελλάδα κατέκτησε τρία μετάλλια την τελευταία ημέρα της διοργάνωσης, την Κυριακή (3/5), στους τελικούς των U21 και Senior, Ανδρών και Γυναικών, με ένα χρυσό και δύο ασημένια.

Συγκεκριμένα, η Αναστασία Παζαριώτη κατέλαβε την πρώτη θέση στην κατηγορία -56.7 kg Γυναικών (Senior), ενώ ασημένια μετάλλια κατέκτησαν ο Ξενοφών Κατάκης στα -102.1 κ. Ανδρών (Senior) και η Νταϊάνα Ιωάννα Πρεντέσκου στα -73.6 κ. Γυναικών (Senior). Η ελληνική αποστολή έφτασε συνολικά τα 14 μετάλλια (3-7-4), καταλαμβάνοντας την 9η θέση στον πίνακα μεταλλίων ανάμεσα σε 18 χώρες, στην πρώτη της συμμετοχή σε μεγάλη διεθνή διοργάνωση.

Η Τσεχία και η Ουκρανία αναμετρήθηκαν για την πρωτοκαθεδρία στον πίνακα μεταλλίων, με την Τσεχία να κατακτά τελικά την πρώτη θέση, έχοντας 11 χρυσά και περισσότερα ασημένια. Η Ουκρανία ακολούθησε με 11 χρυσά και 3 ασημένια, ενώ την τρίτη θέση κατέλαβε η Ιρλανδία με 8-5-6 (19).

Μετά τις απονομές, πραγματοποιήθηκε η επίσημη τελετή λήξης της διοργάνωσης, όπου οι εκπρόσωποι της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας (GAMMA) απένειμαν τιμητικές πλακέτες σε τοπικούς αξιωματούχους και στελέχη της Ελληνικής Ομοσπονδίας. Η σύσταση της Ευρωπαϊκής Συνομοσπονδίας MMA πραγματοποιήθηκε στο περιθώριο του πρωταθλήματος, με τον Αθανάσιο Μπάρκα να εκλέγεται αντιπρόεδρος.

Loading

Play