Φενερμπαχτσέ: Σφοδρές καταγγελίες για τη διαδικασία εισιτηρίων στο φάιναλ φορ

Φενερμπαχτσέ: Σφοδρές καταγγελίες για τη διαδικασία εισιτηρίων στο φάιναλ φορ

Η Φενερμπαχτσέ εξέδωσε ανακοίνωση με σοβαρές καταγγελίες κατά της EuroLeague, αναφορικά με τα προβλήματα που προέκυψαν στη διαδικασία έκδοσης εισιτηρίων για τον ημιτελικό του φάιναλ φορ με τον Ολυμπιακό στο T-Center.

Η τουρκική ομάδα χαρακτήρισε «εντελώς απαράδεκτη» τη διαχείριση από την πλευρά της διοργανώτριας αρχής, υπογραμμίζοντας ότι οι τεχνικές δυσλειτουργίες και η κατάρρευση του συστήματος προκάλεσαν μεγάλη ταλαιπωρία στους φιλάθλους, ενώ εξετάστηκε ακόμη και το ενδεχόμενο αναβολής του αγώνα.

Στην ανακοίνωση, η Φενερμπαχτσέ ανέφερε ότι στελέχη και μέλη της διοίκησής της βρίσκονταν από νωρίς στο γήπεδο για να επιλύσουν τα προβλήματα και να εξασφαλίσουν την είσοδο των φιλάθλων. Ο σύλλογος ζήτησε συγγνώμη από τους οπαδούς που επηρεάστηκαν και δήλωσε ότι σκοπεύει να προχωρήσει σε διοικητικές και νομικές ενέργειες για την υπόθεση.

Αναλυτικά, η ανακοίνωση αναφέρει ότι «τα προβλήματα στη διαδικασία έκδοσης εισιτηρίων είναι εντελώς απαράδεκτα» και ότι οι προσπάθειες για την επίλυση των προβλημάτων δεν απέφεραν καρπούς μέχρι την προγραμματισμένη ώρα έναρξης του αγώνα.

Η Φενερμπαχτσέ επισημαίνει ότι θα διεκδικήσει το ζήτημα και σε νομικό επίπεδο, εκπροσωπώντας όλους τους φιλάθλους που υπέστησαν ταλαιπωρία λόγω αυτής της διαδικασίας.

Loading

Play