Την επιθυμία της να διατηρήσει το λογότυπο της Unicef στο πίσω μέρος της φανέλας, ανέφερε η Μπαρτσελόνα στην Σουηδική εταιρεία Spotify, στις τελικές συζητήσεις για την οριστικοποίηση της συνεργασίας τους.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα της Καταλωνίας «Mundo Deportivo», η Μπαρτσελόνα απευθύνθηκε στην Spotify, καθώς θα είναι ο κύριος χορηγός και η μεγαλύτερη πηγή διαφημιστικών εσόδων για τον σύλλογο.
Ήδη έχουν αναφερθεί ετήσια έσοδα έως και 60 εκατομμυρίων για καθένα από τα επόμενα τέσσερα χρόνια, αλλά σήμερα το RAC1 επισήμανε ότι θα μπορούσαν να εισαχθούν 280 εκατομμύρια για τρία χρόνια σχέσης μεταξύ του συλλόγου και της σουηδικής εταιρείας.
Μετά το κλείσιμο των συμβολαίων, που περιλαμβάνουν περίπλοκες και με πολλές ρήτρες καθώς υπάρχουν πολλές μελλοντικές μεταβλητές που πρέπει να ληφθούν υπόψη, η Μπαρτσελόνα θα δώσει τα συγκεκριμένα στοιχεία της συμφωνίας την επόμενη εβδομάδα.
Να σημειωθεί ότι η συμφωνία επεκτείνεται και στο γήπεδο, που πιθανότατα θα ονομαστεί Camp Nou Spotify.
Δείτε επίσης: Η προϊστορία του ΠΑΟΚ στις αναμετρήσεις στη Δανία
- Πρέκας: «Στοχεύουμε στη νίκη απέναντι στη Δανία»
- Από το cloud στην πρίζα: Πώς η τεχνητή νοημοσύνη αυξάνει την ενεργειακή ζήτηση
- Δραματική νίκη για τον Παναθηναϊκό απέναντι στον ΖΑΟΝ με τάι μπρέικ
- Δ. Κουτσούμπας στη Σουηδία: Αυξάνονται οι προκλήσεις για να απαντήσουμε στις ανάγκες των λαών που αναζητούν διέξοδο
- Συνάντηση του Στέφανου Κασσελάκη με τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο στο Φανάρι
![]()
