Στο Αλεξάνδρειο, πριν από τον αγώνα Άρης-Πανιώνιος, οι δύο θρύλοι του μπάσκετ, Νίκος Γκάλης και Φάνης Χριστοδούλου, συναντήθηκαν ξανά, φέρνοντας στο προσκήνιο τις αναμνήσεις από την εθνική ομάδα που κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο Ευρωμπάσκετ 1987.
Ο Νίκος Γκάλης, προσκεκλημένος της ΚΑΕ Άρης, και ο Φάνης Χριστοδούλου, γενικός αρχηγός του Πανιωνίου, μοιράστηκαν στιγμές από το παρελθόν. Στην κάμερα της ΕΡΤ, ο Γκάλης τόνισε: «Το μπάσκετ ξεκίνησε από εμάς», εκφράζοντας την αγάπη του για τον Φάνη και την ομάδα τους.
Από την πλευρά του, ο Χριστοδούλου δήλωσε: «Ζήσαμε τα καλύτερά μας χρόνια στην εθνική ομάδα», δείχνοντας την εκτίμησή του προς τον Γκάλη και την προσωπική τους σχέση.
![]()

