Μπορεί το Instagram να επανακαταλάβει την προτίμηση των νέων;

Μπορεί το Instagram να επανακαταλάβει την προτίμηση των νέων;

Η Meta παρουσιάζει νέα καμπάνια για το Instagram, προσπαθώντας να προσελκύσει ξανά τη νεανική αγορά. Την Πέμπτη, το Instagram αποκάλυψε την πιο δαπανηρή διαφημιστική καμπάνια της μέχρι σήμερα, σύμφωνα με πληροφορίες της Meta, με στόχο την προσέλκυση της νεολαίας. «Είμαστε σε λειτουργία για 15 χρόνια και θεωρώ ότι μία από τις κύριες προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε είναι το πώς θα παραμείνουμε επίκαιροι», δήλωσε ο Άνταμ Μοσέρι, επικεφαλής του Instagram.

Η καμπάνια, η οποία περιλαμβάνει ψηφιακές διαφημίσεις και πινακίδες με πρωταγωνιστές διάσημους καλλιτέχνες όπως η Rosalía και ο Tyler, the Creator, στοχεύει στο να προβάλλει το Instagram ως ένα χώρο για «ατίθασους» δημιουργικούς ανθρώπους. Είναι ένας από τους τρόπους με τον οποίο η Meta ανταποκρίνεται στην αυξανόμενη ανησυχία ότι το Instagram μπορεί να αποξενωθεί από τις νεότερες γενιές, που επιθυμούν μία πιο χαλαρή εμπειρία στα social media.

Μέχρι το 2024, σύμφωνα με έκθεση της Pew Research, το Instagram κατέχει τη τρίτη θέση στην προτίμηση των εφήβων, μετά το YouTube και το TikTok. Σε πρόσφατη έρευνα από την επενδυτική τράπεζα Piper Sandler, σχεδόν οι μισοί έφηβοι δήλωσαν ότι θεωρούν το TikTok την αγαπημένη τους πλατφόρμα. Ωστόσο, δεκάδες μέλη της Gen Z, ηλικίας από 15 έως 26 ετών, χρησιμοποιούν το Instagram για να διατηρούν επαφή με φίλους, να εξερευνούν άτομα που τους ενδιαφέρουν και να μελετούν βίντεο μαγειρικής, αν και ανησυχούν για τις επιπτώσεις της εφαρμογής στην ψυχική τους υγεία.

Η συνεχής πίεση για την τέλεια ανάρτηση, όπως παρατήρησε η Σιν Ζούτσι, φοιτήτρια στη Νέα Υόρκη, καθιστά την εμπειρία στο Instagram λιγότερο ευχάριστη σε σύγκριση με άλλες πλατφόρμες. «Η πίεση είναι πολύ λιγότερη στο TikTok», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Η Meta, αντιλαμβανόμενη αυτήν την αλλαγή στη χρήση, έχει ήδη προχωρήσει σε αλλαγές που αποσκοπούν στην αύξηση της ασφάλειας των εφήβων χρηστών. Η νέα καμπάνια στοχεύει ακριβώς στην προσαρμογή στην εξελισσόμενη φύση της χρήσης του Instagram από τη Gen Z, αναγνωρίζοντας ότι οι νέοι προτιμούν μια λιγότερο πιεστική εμπειρία.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play