Η νέα εποχή της ΑΙ: Πώς οι συζητήσεις με το chatbot της Meta θα διαμορφώνουν τις διαφημίσεις

Η νέα εποχή της ΑΙ: Πώς οι συζητήσεις με το chatbot της Meta θα διαμορφώνουν τις διαφημίσεις

<span id=seo_<a href=https://politic.

gr?p=2208663>meta>Η Meta χρησιμοποιεί τις αλληλεπιδράσεις χρηστών με το chatbot της για στοχευμένες διαφημίσεις. Η Meta Platforms επαναστατεί τη διαδικασία συλλογής προσωπικών δεδομένων, καθώς από τα τέλη του έτους σκοπεύει να αξιοποιήσει τις συνομιλίες των χρηστών με τα chatbot της για την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων στο Facebook και το Instagram. Η εταιρεία θα ενημερώσει τους χρήστες του Meta AI για τις αλλαγές στις 7 Οκτωβρίου, αλλά δεν θα επιτρέπει την εξαίρεση από αυτή τη διαδικασία.

Από τις 16 Δεκεμβρίου, οι αλληλεπιδράσεις των χρηστών με τις λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης θα ενσωματωθούν στα δεδομένα που ήδη συλλέγει η Meta, όπως τα likes και οι λογαριασμοί που ακολουθούν οι χρήστες. Για παράδειγμα, αν κάποιος χρήστης ρωτήσει το Meta AI για πεζοπορία, μπορεί να δει διαφημίσεις που αφορούν μπότες πεζοπορίας στο μέλλον.

Η Κρίστι Χάρις, υπεύθυνη πολιτικής απορρήτου στη Meta, σημείωσε ότι οι αλληλεπιδράσεις αυτές θα γίνουν ένα ακόμα εργαλείο για την εξατομίκευση της ροής και των διαφημίσεων, αν και διευκρίνισε ότι δεδομένα από ευαίσθητα θέματα δεν θα χρησιμοποιούνται. Η νέα στρατηγική θα εφαρμοστεί αρχικά στις ΗΠΑ, με προοπτική επέκτασης σε χώρες όπως η Ευρωπαϊκή Ένωση, η Βρετανία και η Νότια Κορέα.

Με περισσότερους από ένα εκατομμύριο ενεργούς χρήστες που συνδέονται στο Meta AI, η επιχείρηση στοχεύει να αναδείξει τον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης εστιάζοντας στην εξατομίκευση, τις φωνητικές συζητήσεις και την ψυχαγωγία. Τέλος, και η Google ακολουθεί παρόμοια τακτική, προγραμματίζοντας την προβολή διαφημίσεων στη νέα λειτουργία ΑΙ Mode.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play