Η πλατφόρμα X, πρώην Twitter, φαίνεται να εξετάζει την επαναφορά του κουμπιού ‘Δεν μου αρέσει’.
Αυτή η ιδέα δεν είναι καινούργια, καθώς το 2021 είχε ήδη δοκιμαστεί μια παρόμοια λειτουργία. Η επαναφορά του συγκεκριμένου κουμπιού θα μπορούσε να επηρεάσει τη δυναμική των αλληλεπιδράσεων στην πλατφόρμα.
Η κίνηση αυτή έρχεται σε μια εποχή που οι χρήστες αναζητούν περισσότερες επιλογές για την έκφραση των απόψεών τους. Η δυνατότητα να εκφράσουν την αποδοκιμασία τους θα μπορούσε να προσφέρει μια πιο ισορροπημένη εμπειρία χρήσης.
Η εξέλιξη αυτή αναμένεται με ενδιαφέρον από την κοινότητα των χρηστών, καθώς μπορεί να αλλάξει τον τρόπο που οι αναρτήσεις γίνονται αντιληπτές. Η τελική απόφαση της πλατφόρμας θα καθορίσει αν θα προχωρήσει στην υλοποίηση αυτής της ιδέας.
Πηγή περιεχομένου: in.gr
![]()

