Το νέο κουμπί του X: Μια παλιά ιδέα επιστρέφει στο προσκήνιο

Το νέο κουμπί του X: Μια παλιά ιδέα επιστρέφει στο προσκήνιο

Η πλατφόρμα X, πρώην Twitter, φαίνεται να εξετάζει την επαναφορά του κουμπιού ‘Δεν μου αρέσει’.

Αυτή η ιδέα δεν είναι καινούργια, καθώς το 2021 είχε ήδη δοκιμαστεί μια παρόμοια λειτουργία. Η επαναφορά του συγκεκριμένου κουμπιού θα μπορούσε να επηρεάσει τη δυναμική των αλληλεπιδράσεων στην πλατφόρμα.

Η κίνηση αυτή έρχεται σε μια εποχή που οι χρήστες αναζητούν περισσότερες επιλογές για την έκφραση των απόψεών τους. Η δυνατότητα να εκφράσουν την αποδοκιμασία τους θα μπορούσε να προσφέρει μια πιο ισορροπημένη εμπειρία χρήσης.

Η εξέλιξη αυτή αναμένεται με ενδιαφέρον από την κοινότητα των χρηστών, καθώς μπορεί να αλλάξει τον τρόπο που οι αναρτήσεις γίνονται αντιληπτές. Η τελική απόφαση της πλατφόρμας θα καθορίσει αν θα προχωρήσει στην υλοποίηση αυτής της ιδέας.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play