Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Διακοπής Καπνίσματος, διοργανώνεται αύριο, Πέμπτη, στις 11 π.μ., ενημερωτική εκδήλωση για το προσωπικό του Γενικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης «Γεώργιος Παπανικολάου». Η πρωτοβουλία στοχεύει στην ευαισθητοποίηση και υποστήριξη όσων επιθυμούν να διακόψουν το κάπνισμα.
Η εκδήλωση θα λάβει χώρα στο αμφιθέατρο του νοσοκομείου και θα περιλαμβάνει ενημέρωση για τις επιπτώσεις του καπνίσματος και των νέων καπνικών προϊόντων στην υγεία, καθώς και παρουσίαση αποτελεσματικών μεθόδων διακοπής και συμβουλευτική υποστήριξη από ειδικούς του Ιατρείου Διακοπής Καπνίσματος της Κλινικής Αναπνευστικής Ανεπάρκειας ΑΠΘ.
Η πρωτοβουλία αυτή αποσκοπεί στην προαγωγή της υγείας και της ευεξίας του προσωπικού, ενισχύοντας ένα υγιές εργασιακό περιβάλλον. Η διακοπή του καπνίσματος είναι μία από τις πιο σημαντικές παρεμβάσεις για τη βελτίωση της υγείας, με άμεσα και μακροπρόθεσμα οφέλη.
Άμεσα οφέλη: Μέσα σε 20 λεπτά: μειώνεται η αρτηριακή πίεση και οι παλμοί της καρδιάς, ενώ σε 24 ώρες μειώνεται ο κίνδυνος εμφράγματος. Σε 48 ώρες, βελτιώνονται η όσφρηση και η γεύση, και σε 2-12 εβδομάδες, η κυκλοφορία του αίματος και η αναπνευστική λειτουργία.
Μακροπρόθεσμα οφέλη: Μείωση του κινδύνου για στεφανιαία νόσο έως και 50% μέσα στον πρώτο χρόνο και σημαντική μείωση του κινδύνου για καρκίνο του πνεύμονα.
![]()

