Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, οι Θεσσαλονικείς καλούνται να συμμετάσχουν στον διαγωνισμό «Πράσινο Μπαλκόνι», αναδεικνύοντας τη δημιουργικότητά τους και την αγάπη τους για τη φύση, μετατρέποντας τους προσωπικούς τους χώρους σε μικρές οάσεις πρασίνου.
Η υποβολή αιτήσεων συμμετοχής θα διαρκέσει από τη Δευτέρα 6 Απριλίου έως και τις 10 Μαΐου, με τους συμμετέχοντες να παρουσιάζουν τις δημιουργίες τους στα μπαλκόνια και τις ταράτσες τους. Ο διαγωνισμός περιλαμβάνει δύο κατηγορίες: τα μικρά μπαλκόνια (μέχρι 15 τ.μ.) και τα μεγάλα μπαλκόνια (άνω των 15 τ.μ.).
Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλοι οι ενήλικες κάτοικοι του δήμου Θεσσαλονίκης που διαθέτουν μπαλκόνι ή ταράτσα, ενώ οι τρεις πρώτοι νικητές του περσινού διαγωνισμού αποκλείονται. Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση μέσω της ιστοσελίδας του δήμου, συνοδευόμενη από δύο καθαρές φωτογραφίες του μπαλκονιού τους.
Μετά την προθεσμία υποβολής, επιτροπή της Διεύθυνσης Πρασίνου και Περιβάλλοντος θα επιλέξει τις 15 καλύτερες συμμετοχές ανά κατηγορία και θα επιβεβαιώσει την αυθεντικότητα των φωτογραφιών μέσω επιτόπιου ελέγχου. Οι τελικοί νικητές θα προκύψουν από ανοιχτή ηλεκτρονική ψηφοφορία των πολιτών από 1 έως 15 Ιουνίου 2026, με βάση τις θετικές ψήφους που θα λάβουν.
Η απονομή των βραβείων, που περιλαμβάνουν πλούσια δώρα, θα γίνει σε ειδική εκδήλωση, στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος.
![]()

