Δυτική Θεσσαλονίκη: Από αποπαίδι σε αναπτυξιακό πόλο, δηλώνει ο Κ. Μητσοτάκης

Δυτική Θεσσαλονίκη: Από αποπαίδι σε αναπτυξιακό πόλο, δηλώνει ο Κ. Μητσοτάκης

Η δυτική πλευρά της Θεσσαλονίκης μετατρέπεται σε έναν τόπο με δυναμική ανάπτυξη, δήλωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης κατά την ομιλία του στην τελετή εγκαινίων του Μουσείου Θεσσαλονικέων Μητρόπολις, στο Μητροπολιτικό Πάρκο Παύλου Μελά. Ο κ. Μητσοτάκης τόνισε ότι αυτή η πολιτική επιλογή της κυβέρνησης στοχεύει στη βελτίωση των υποδομών και της ποιότητας ζωής στην περιοχή.

Ο πρωθυπουργός ανακοίνωσε ότι σε λίγες εβδομάδες θα επιστρέψει για τα εγκαίνια του Μητροπολιτικού Πάρκου, το οποίο θα περιλαμβάνει το Μουσείο του Προσφυγικού Ελληνισμού και το Μουσείο της Εθνικής Αντίστασης. Δημιουργούμε έναν μοναδικό πυρήνα πολιτισμού και αναψυχής για τους κατοίκους της δυτικής Θεσσαλονίκης, υπογράμμισε.

Επιπλέον, ο κ. Μητσοτάκης αναφέρθηκε σε άλλα έργα που έχουν δρομολογηθεί στην περιοχή, όπως το Μουσείο Ολοκαυτώματος, η ανάπλαση του FIX και η ανέγερση σχολείων. Η κυβέρνηση δεσμεύεται να προχωρήσει με τις μελέτες για την επέκταση του μετρό στη δυτική Θεσσαλονίκη, δήλωσε χαρακτηριστικά.

Loading

Play