Η νέα καινοτόμος μέθοδος απογαλακτισμού από τον μηχανικό αερισμό στη Β’ ΜΕΘ του Νοσοκομείου Παπανικολάου αναμένεται να αλλάξει τα δεδομένα για πολλούς ασθενείς. Η διαδικασία αυτή, που αποτελεί κρίσιμο στάδιο της νοσηλείας, στοχεύει στην επαναφορά της αυτόνομης αναπνοής και μειώνει τον κίνδυνο επιπλοκών.
Η μέθοδος εφαρμόζεται εδώ και έναν χρόνο και τα πρώτα αποτελέσματα θα παρουσιαστούν σε επιστημονική ημερίδα με θέμα «Καινοτόμες μέθοδοι απογαλακτισμού των ΜΕΘ» στις 27 Ιουνίου στο ξενοδοχείο Mediterranean Palace. Η ανακοίνωση του Νοσοκομείου τονίζει τη σημασία της έγκαιρης αποδέσμευσης από τον μηχανικό αερισμό, καθώς η παρατεταμένη υποστήριξη αυξάνει τον κίνδυνο επιπλοκών και επηρεάζει την παραμονή των ασθενών στη Μονάδα.
Η τεχνολογία που χρησιμοποιείται περιλαμβάνει ένα προσωρινά εμφυτεύσιμο σύστημα ηλεκτροδίων που ενεργοποιεί το φρενικό νεύρο, επιτρέποντας στο διάφραγμα να συσπάται φυσιολογικά. Αυτή η διαδικασία μπορεί να επιταχύνει την ανάρρωση, με ορισμένους ασθενείς να αποδεσμεύονται από τον αναπνευστήρα σε 24 έως 48 ώρες, σύμφωνα με πληροφορίες από τη Β’ ΜΕΘ.
Η καινοτομία αυτή αναμένεται να βελτιώσει σημαντικά το προσδόκιμο επιβίωσης και να μειώσει τον χρόνο παραμονής των ασθενών στη ΜΕΘ, προσφέροντας ελπίδα για γρηγορότερη ανάρρωση.
![]()

