Την καθιέρωση της Θεσσαλονίκης στην πρώτη δεκάδα των κορυφαίων προορισμών της Ευρώπης για σύντομες αστικές αποδράσεις (city break), αλλά και για τουρισμό MICE επιδιώκει ο ΕΟΤ, που έχει επενδύσει συστηματικά προς αυτή την κατεύθυνση, σε συντονισμένη συνεργασία με τον δήμο Θεσσαλονίκης.
Όπως επισήμανε ο γενικός γραμματέας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), Ανδρέας Φιορεντίνος, στο gala dinner της Philoxenia στη Θεσσαλονίκη, το στρατηγικό σχέδιο του Οργανισμού βασίζεται σε τρεις άξονες: ενίσχυση διεθνούς αναγνωρισιμότητας, εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος και διεύρυνση αεροπορικής συνδεσιμότητας. Στο πλαίσιο του τελευταίου άξονα, ο ΕΟΤ έχει προχωρήσει σε στοχευμένες καμπάνιες συνδιαφήμισης με μεγάλες αεροπορικές και τουριστικές εταιρείες, όπως οι Transavia France, British Airways, Jet2, LOT, Eurowings και TUI, ενισχύοντας τη θέση της πόλης σε σημαντικές διεθνείς αγορές.
Στο πλαίσιο της γαστρονομικής ταυτότητας της Θεσσαλονίκης, έχουν υλοποιηθεί πρωτοβουλίες προβολής, καθώς και δεκάδες οργανωμένες επισκέψεις εκπροσώπων μέσων μαζικής ενημέρωσης, που έφεραν τη Θεσσαλονίκη σε σημαντικά διεθνή μέσα, όπως το “National Geographic” και το “British Airways Holidays Magazine”. Ο ΕΟΤ έχει στηρίξει σημαντικές τοπικές δράσεις, όπως τα Βραβεία Ελληνικής Κουζίνας, ενισχύοντας την ταυτότητα της πόλης ως προορισμού με ενδιαφέρον στους τομείς του πολιτισμού, του αθλητισμού και της γαστρονομίας.
Με αφορμή τη συμπλήρωση 40 χρόνων από τη “γέννηση” της Philoxenia, ο κ. Φιορεντίνος υπογράμμισε τον διαχρονικό ρόλο του ΕΟΤ ως θεματοφύλακα και στρατηγικού υποστηρικτή της τουριστικής έκθεσης. Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στη Θεσσαλονίκη, την οποία χαρακτήρισε “καρδιά της τουριστικής εξωστρέφειας της Βόρειας Ελλάδας” και πόλη που αποτελεί σταθερό σημείο αναφοράς για τον σύγχρονο ελληνικό τουρισμό. Εξέφρασε τις θερμές του ευχαριστίες στον δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Στέλιο Αγγελούδη, επισημαίνοντας τη γόνιμη συνεργασία που έχει αναπτυχθεί για την ανάδειξη της πόλης ως προορισμού έμπνευσης.
Ο ΕΟΤ, όπως πρόσθεσε, “θα βρίσκεται πάντα δίπλα στη Θεσσαλονίκη και στη Βόρεια Ελλάδα: να στηρίζει, να προβάλει, να εμπνέει. Γιατί ο τουρισμός είναι όραμα, είναι πάθος, είναι Ελλάδα.”
Ο κ. Φιορεντίνος σημείωσε ότι ο ΕΟΤ εξελίσσεται σε έναν σύγχρονο οργανισμό με στρατηγικό σχεδιασμό που στοχεύει στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και στην ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης των τοπικών κοινωνιών. “Ο Οργανισμός συνεχίζει να βραβεύεται διεθνώς για τις καμπάνιες του”, ανέφερε, επισημαίνοντας τη συνεργασία του με το Netflix και τη συμμετοχή του σε δραστηριότητες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ταξιδίων.
*Τις φωτογραφίες παραχώρησε ο ΕΟΤ
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
![]()
