Η πρόληψη φτάνει σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, δήλωσε η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας Ειρήνη Αγαπηδάκη κατά τις επισκέψεις της στα Περιφερειακά Ιατρεία της Φυτείας, του Αρκοχωρίου και του Αγγελοχωρίου, όπου οι Κινητές Ομάδες Υγείας (ΚΟΜΥ) προσέφεραν δωρεάν προληπτικούς ελέγχους και υπηρεσίες υγείας.
Σκοπός της επίσκεψης ήταν η παρακολούθηση των δράσεων των ΚΟΜΥ και η άμεση επικοινωνία με τους πολίτες σχετικά με το πρόγραμμα δωρεάν προληπτικών εξετάσεων. Στο πλαίσιο αυτών των εξετάσεων, εντοπίστηκαν πολλές περιπτώσεις κατοίκων με σακχαρώδη διαβήτη, υπέρταση και άλλα χρόνια νοσήματα που δεν είχαν διαγνωστεί.
Η κ. Αγαπηδάκη είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με τους κατοίκους, να ακούσει τις ανάγκες τους και να τους ενημερώσει για τη σημασία της πρόληψης και του προσυμπτωματικού ελέγχου, ο οποίος επεκτείνεται σε απομακρυσμένες κοινότητες.
Η Υγεία δεν ξεκινά από το νοσοκομείο, τόνισε η υπουργός, προσθέτοντας ότι η πρόληψη είναι δικαίωμα όλων και σώζει ζωές. Η κυβέρνηση συνεχίζει να επενδύει στην αναβάθμιση της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, ενισχύοντας το προσωπικό και προωθώντας την πρόληψη ως θεμελιώδη πυλώνα ενός βιώσιμου συστήματος υγείας.
![]()

