Στον εισαγγελέα οδηγείται η 29χρονη που κατηγορείται για την αιματηρή επίθεση σε βάρος του 24χρονου συντρόφου της στην Άνω Πόλη Θεσσαλονίκης. Η γυναίκα, υπήκοος Ρουμανίας, συνελήφθη από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Λευκού Πύργου για απόπειρα ανθρωποκτονίας, ενδοοικογενειακή βία και παράβαση της νομοθεσίας περί όπλων.
Το επεισόδιο σημειώθηκε χθες το πρωί, γύρω στις 10, σε διαμέρισμα ημιωρόφου, όταν, μετά από καβγά, η 29χρονη φέρεται να επιτέθηκε στον 24χρονο χρησιμοποιώντας δύο μαχαίρια. Ο 24χρονος υπέστη τραύματα στον πνεύμονα, στην κάτω κοιλιακή χώρα και στο χέρι.
Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ τον μετέφερε στο Νοσοκομείο Παπανικολάου, όπου υποβλήθηκε σε επέμβαση για την αντιμετώπιση των τραυμάτων του και παραμένει σε νοσηλεία. Τα δύο μαχαίρια που φέρεται να χρησιμοποιήθηκαν στην επίθεση έχουν κατασχεθεί, ενώ έχει παραγγελθεί η διενέργεια ιατροδικαστικής εξέτασης.
![]()

