Σοβαρός βανδαλισμός σημειώθηκε τις τελευταίες ημέρες στο Seatrac που βρίσκεται στους Νέους Επιβάτες του δήμου Θερμαϊκού, στη Θεσσαλονίκη. Οι άγνωστοι προκάλεσαν φθορές στον εξοπλισμό, με αποτέλεσμα να καθίσταται προσωρινά αδύνατη η χρήση του από άτομα με αναπηρία και κινητικές δυσκολίες.
Η δημοτική αρχή χαρακτηρίζει την ενέργεια αυτή κακόβουλη, τονίζοντας ότι στερεί τη δυνατότητα αυτόνομης πρόσβασης στη θάλασσα για πολίτες και επισκέπτες με αναπηρία.
Ο δήμος Θερμαϊκού έχει ήδη δρομολογήσει τις απαραίτητες εργασίες αποκατάστασης και το Seatrac αναμένεται να είναι πλήρως λειτουργικό και διαθέσιμο στο κοινό την Τετάρτη 24 Ιουνίου.
[φωτογραφία αρχείου]
![]()

