Σοβαρός βανδαλισμός στο Seatrac των Νέων Επιβατών Θεσσαλονίκης

Σοβαρός βανδαλισμός στο Seatrac των Νέων Επιβατών Θεσσαλονίκης

Σοβαρός βανδαλισμός σημειώθηκε τις τελευταίες ημέρες στο Seatrac που βρίσκεται στους Νέους Επιβάτες του δήμου Θερμαϊκού, στη Θεσσαλονίκη. Οι άγνωστοι προκάλεσαν φθορές στον εξοπλισμό, με αποτέλεσμα να καθίσταται προσωρινά αδύνατη η χρήση του από άτομα με αναπηρία και κινητικές δυσκολίες.

Η δημοτική αρχή χαρακτηρίζει την ενέργεια αυτή κακόβουλη, τονίζοντας ότι στερεί τη δυνατότητα αυτόνομης πρόσβασης στη θάλασσα για πολίτες και επισκέπτες με αναπηρία.

Ο δήμος Θερμαϊκού έχει ήδη δρομολογήσει τις απαραίτητες εργασίες αποκατάστασης και το Seatrac αναμένεται να είναι πλήρως λειτουργικό και διαθέσιμο στο κοινό την Τετάρτη 24 Ιουνίου.

[φωτογραφία αρχείου]

Loading

Play