Εντυπωσιακή αστυνομική επιχείρηση βρίσκεται σε εξέλιξη στη Θεσσαλονίκη για την εξάρθρωση εγκληματικής οργάνωσης που προκάλεσε ζημιά που ξεπερνά τα 9 εκατ. ευρώ στον ΔΕΔΔΗΕ. Η επιχείρηση, που διεξάγεται από την Υποδιεύθυνση Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος Β. Ελλάδος σε συνεργασία με τον ΔΕΔΔΗΕ, ξεκίνησε το πρωί.
Σύμφωνα με πληροφορίες από την ΕΛ.ΑΣ., τα μέλη της οργάνωσης προχωρούσαν σε εξειδικευμένες παρεμβάσεις στους μετρητές του ΔΕΔΔΗΕ σε περιοχές της Αττικής, Μακεδονίας, Θράκης, Θεσσαλίας και Πελοποννήσου, με στόχο τη ρευματοκλοπή. Μέχρι στιγμής έχουν συλληφθεί τρία βασικά μέλη της οργάνωσης, ενώ συνολικά κατηγορούνται 105 άτομα ως δράστες ρευματοκλοπών.
Η αστυνομία θα παρέχει νεότερη ενημέρωση σχετικά με την υπόθεση.
[φωτογραφία αρχείου]
![]()

