Συνελήφθησαν τρία άτομα μετά από επεισόδιο σε νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης

Συνελήφθησαν τρία άτομα μετά από επεισόδιο σε νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης

Τρία άτομα οδηγήθηκαν στα κρατητήρια μετά από ένα επεισόδιο που διαδραματίστηκε χθες το πρωί σε νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης. Συγκεκριμένα, πρόκειται για μια 57χρονη γυναίκα, την 39χρονη κόρη της και έναν 66χρονο νοσηλευτή-τραυματιοφορέα.

Οι δύο γυναίκες βρίσκονταν στο νοσοκομείο συνοδεύοντας την ηλικιωμένη μητέρα της πρώτης και γιαγιά της δεύτερης. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, προηγήθηκε λεκτική αντιπαράθεση μεταξύ των δύο πλευρών, η οποία κλιμακώθηκε και οδήγησε σε αμοιβαίες μηνύσεις.

Οι γυναίκες, που κατάγονται από τη Γεωργία, συνελήφθησαν αυτεπαγγέλτως αλλά και κατόπιν μήνυσης για διατάραξη λειτουργίας υπηρεσίας, ενώ ο νοσηλευτής συνελήφθη για σωματική βλάβη και εξύβριση.

Αναμένονται οι περαιτέρω διαδικασίες από τον αρμόδιο εισαγγελέα.

Loading

Play