Ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης, υποδέχθηκε χθες τον Πρέσβη της Δημοκρατίας της Μολδαβίας, Andrei Popov, στο Δημαρχείο της πόλης, σε μια συνάντηση που είχε ως στόχο την ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ Πειραιά και Μολδαβίας.
Στη διάρκεια της συνάντησης, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση του Δήμου, συζητήθηκαν προοπτικές συνεργασίας στους τομείς του πολιτισμού, της εκπαίδευσης και των θεσμικών ανταλλαγών, με έμφαση στην προώθηση πολιτιστικών δράσεων που θα φέρουν πιο κοντά τις δύο χώρες.
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στη δυνατότητα φιλοξενίας παράστασης του Εθνικού Θεάτρου της Μολδαβίας στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, γεγονός που θα συμβάλει στην προβολή του μολδαβικού πολιτισμού στο ελληνικό κοινό και στην ενίσχυση των πολιτιστικών δεσμών.
Μετά τη συνάντηση, ο Δήμαρχος ξενάγησε τον Πρέσβη στους χώρους του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά, αναδεικνύοντας την ιστορική και πολιτιστική του σημασία ως ζωντανού πυρήνα πολιτισμού στην πόλη.
Στην συνάντηση συμμετείχαν επίσης ο Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος Πολιτισμού Γιάννης Χατζηαλέξης και ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά, Νίκος Διαμαντής. Στο τέλος της συνάντησης, πραγματοποιήθηκε ανταλλαγή εθιμοτυπικών δώρων, ως ένδειξη αμοιβαίας εκτίμησης.
Ο Δήμαρχος Πειραιά δήλωσε: «Συζητήσαμε θέματα κοινού ενδιαφέροντος και εξετάσαμε τη δυνατότητα φιλοξενίας παράστασης του Εθνικού Θεάτρου της Μολδαβίας στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά». Επιπλέον, αναφέρθηκε στη συνδιοργάνωση εκδήλωσης στον Πειραιά για την Ημέρα Ανεξαρτησίας της Μολδαβίας.
Ο Πειραιάς, με το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, επιδιώκει συνεχώς να αναπτύσσει σχέσεις και συνεργασίες με φορείς και πόλεις του εξωτερικού, και η συνάντηση αυτή αποτέλεσε μια εξαιρετική ευκαιρία για την ανάπτυξη κοινών δράσεων.
Πηγή περιεχομένου: in.gr
![]()

