Πρωταγωνιστές στην απορρόφηση κονδυλίων. Με αυτόν τον τίτλο, ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας, Νεκτάριος Φαρμάκης, αναφέρεται στις επιδόσεις της Περιφέρειας του σχετικά με την απορρόφηση κονδυλίων κατά τη διάρκεια ανάρτησής του.
Συμμετέχοντας στην Επιτροπή Παρακολούθησης του ΕΣΠΑ 2021-2027, ο Φαρμάκης τόνισε:
Στη 5η Επιτροπή Παρακολούθησης του ΕΣΠΑ 2021-2027, που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Μεσολόγγι, παρουσιάσαμε τα στοιχεία του Ιουνίου 2026, τα οποία δείχνουν την πρόοδο μας:
Βρισκόμαστε σταθερά στη 2η θέση πανελλαδικά σε προσκλήσεις και εντάξεις έργων.
Διοχετεύουμε άμεσα στην αγορά 205,5 εκατ. ευρώ σε δαπάνες.
Είμαστε σημαντικά πάνω από τον εθνικό μέσο όρο σε όλους τους δείκτες υλοποίησης.
Η σκληρή δουλειά μας αναγνωρίζεται ευρέως. Στη συνεδρίαση, ακούσαμε με ικανοποίηση τα θετικά σχόλια και τις εντυπώσεις από τους αξιολογητές και τους εκπροσώπους της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, οι οποίοι επαίνεσαν την ταχύτητα και την αποτελεσματικότητα του προγράμματος.
Για εμάς, το ΕΣΠΑ δεν είναι απλώς μια διαδικασία απορρόφησης κονδυλίων. Είναι η κινητήριος δύναμη για τη βελτίωση της καθημερινότητας κάθε πολίτη.
Τι σημαίνει αυτό στην πράξη;
Προστασία & Περιβάλλον: 123,8 εκατ. € για δίκτυα φυσικού αερίου, ενεργειακές αναβαθμίσεις 44 δημόσιων κτιρίων, έργα ύδρευσης και αντιπυρικό εξοπλισμό για τους 19 Δήμους μας.
Υποδομές & Ασφάλεια: 45 εκατ. € για 13 κομβικά οδικά και λιμενικά έργα.
Κοινωνική Συνοχή: 159,4 εκατ. € για στήριξη ανέργων, ειδική αγωγή και λειτουργία κρίσιμων κοινωνικών δομών.
Καινοτομία στην Πράξη: 14,8 εκατ. € για μια πρωτοποριακή δράση Προσιτής Στέγασης (ανακαίνιση κλειστών ιδιωτικών ακινήτων και νέες φοιτητικές εστίες). Μια δική μας πρόταση, πλέον γίνεται κεντρική ευρωπαϊκή στρατηγική!
Πηγή περιεχομένου: in.gr
![]()

