Το γκρουπ Renault δίνει έμφαση στις λιανικές πωλήσεις, οι οποίες αντιπροσωπεύουν πάνω από το 56% των συνολικών πωλήσεων. Σε αυτό το κανάλι, που δέχεται αυξημένες πιέσεις τους τελευταίους μήνες, το γκρουπ διατηρεί μερίδιο πάνω από 15 ποσοστιαίες μονάδες υψηλότερο από τον μέσο όρο της αγοράς, με 4 μοντέλα του να συγκαταλέγονται στα 10 πρώτα σε πωλήσεις.
Συγκεκριμένα, κατέγραψε αύξηση των συνολικών πωλήσεων κατά το πρώτο εξάμηνο του 2025 (+1,3% σε σύγκριση με το 2024), φτάνοντας τις 1.169.773 ταξινομήσεις οχημάτων. Το Clio είναι το δημοφιλέστερο αυτοκίνητο στην Ευρώπη για την Renault, ενώ το Sandero παραμένει το πιο δημοφιλές μοντέλο στην Ευρώπη, σε όλα τα κανάλια πώλησης, και το κορυφαίο μοντέλο στις λιανικές πωλήσεις από το 2017 για την Dacia.
Στην Ελλάδα, το γκρουπ αύξησε το μερίδιό του κατά 60,5%, φτάνοντας το 5,7%, με 4.459 πωλήσεις έναντι 2.778 ταξινομήσεων πέρυσι το πρώτο εξάμηνο. Αναλυτικότερα, η Renault ανέβασε το μερίδιό της στο 2,6%, από το 1,8% πέρυσι, ενώ η Dacia ενίσχυσε τη θέση της στην αγορά με μερίδιο 3,1% από 1,8%.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ