Η Alpha Bank επενδύει στην τοπική γνώση και τη διεθνή πρόσβαση

Η Alpha Bank επενδύει στην τοπική γνώση και τη διεθνή πρόσβαση

Ο Όμιλος της Alpha Bank επιδιώκει να απομακρυνθεί από τον παραδοσιακό ρόλο της κλασικής εμπορικής τράπεζας. Με παρουσία σε Λονδίνο και Λουξεμβούργο, στοχεύει στη διεθνοποίηση των υπηρεσιών της σε wealth management και corporate banking. Στο πλαίσιο του Bank of America Financials CEO Conference στο Λονδίνο, ο διευθύνων σύμβουλος της Alpha Bank σημείωσε ότι ο στόχος είναι να ακολουθούν οι Έλληνες επιχειρηματίες και επενδυτές που δραστηριοποιούνται στο εξωτερικό, προσφέροντας υπηρεσίες που μέχρι τώρα ήταν διαθέσιμες μόνο σε διεθνείς ομίλους.

Ψήφος εμπιστοσύνης από τη UniCredit

Η αύξηση του ποσοστού της UniCredit στην Alpha Bank στο 26% αποτελεί μια ηχηρή ένδειξη εμπιστοσύνης προς την τράπεζα και την ελληνική οικονομία. Ο CEO της Alpha Bank επισήμανε ότι αυτή η στρατηγική συνεργασία ήδη αποδίδει χειροπιαστά αποτελέσματα, ανοίγοντας νέους δρόμους για την Alpha Bank, όπως η πρόσβαση σε 13 αγορές και οι συνέργειες σε διάφορους τομείς.

Ο Βασίλης Ψάλτης τόνισε ότι η Alpha Bank έχει υιοθετήσει μια πιο ενεργητική στρατηγική εξαγορών, που αξιοποιεί την κεφαλαιακή της επάρκεια, διευκρινίζοντας ότι οι εξαγορές δεν είναι αυτοσκοπός, αλλά εργαλείο για την επίτευξη καλύτερων υπηρεσιών προς τους πελάτες της. Αναφέρθηκε σε συγκεκριμένες εξαγορές, όπως αυτή της AstroBank στην Κύπρο, που της έδωσε μερίδιο αγοράς 10% και ενίσχυσε τη θέση της στην χρηματοδότηση μικρομεσαίων επιχειρήσεων.

Η διοίκηση παραμένει προσηλωμένη στον στόχο αύξησης των κερδών ανά μετοχή κατά 9% ετησίως την περίοδο 2024-2027, με το καθαρό έσοδο από τόκους να προβλέπεται ότι θα ξεπεράσει τα 1,7 δισ. ευρώ το 2026.

Η Alpha Bank επενδύει επιθετικά σε ψηφιακά κανάλια και συνεργασίες, προσπαθώντας να καλύψει την αυξανόμενη απαίτηση για ταχύτητα και ευελιξία στην εξυπηρέτηση των πελατών της.

Loading

Play