Η carpo επεκτείνεται στις αγορές του Κόλπου με στρατηγική συνεργασία, φέρνοντας την ποιότητα της ελληνικής κουζίνας διεθνώς. Η carpo, η ελληνική premium μάρκα τροφίμων γνωστή για τους τεχνίτες ξηρούς καρπούς, τη σοκολάτα και τον καφέ, πραγματοποιεί ένα σημαντικό βήμα στην διεθνή της επέκταση, εισερχόμενη στις δυναμικές αγορές του Κόλπου μέσω στρατηγικής συνεργασίας με τον κολοσσό της εστίασης Americana Restaurants International Plc. Η carpo έχει ήδη καταφέρει να δημιουργήσει καταστήματα στην Αθήνα, το Λονδίνο και το Ντουμπάι, με σχέδια για ένα νέο κατάστημα στο Αμπού Ντάμπι. Στόχος της είναι η είσοδος σε μία από τις πιο υποσχόμενες καταναλωτικές περιοχές του κόσμου—αγορές που εκτιμούν την αυθεντικότητα, τις εκλεπτυσμένες γεύσεις και την εμπειρία του λιανεμπορίου.
Οι αγορές του Κόλπου γνωρίζουν ταχεία ανάπτυξη στη ζήτηση για premium και υψηλής ποιότητας προϊόντα τροφίμων. Σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες, οι λιανικές πωλήσεις premium προϊόντων τροφίμων στην περιοχή αυτή αναμένονται να αυξηθούν κατά περισσότερο από 10% ετησίως τα προσεχή χρόνια. Η συνεργασία της carpo με την Americana Restaurants είναι καθοριστική για την επιτυχία της στις αγορές αυτές, ενισχύοντας την παρουσία της στην περιοχή.
Η πρώτη φάση της επέκτασης περιλαμβάνει την ανοικοδόμηση καταστημάτων στο Κουβέιτ και το Κατάρ—δύο αγορές των οποίων η πολιτισμική συγγένεια με την υψηλή ποιότητα και η προσοχή στη λεπτομέρεια ευθυγραμμίζονται με τις αξίες της carpo. Σχεδιάζεται επίσης επέκταση στη Βαχρέιν και τη Σαουδική Αραβία, χώρες που έχουν δείξει αυξανόμενη ζήτηση για υψηλού επιπέδου καταναλωτικές εμπειρίες.
Ο ιδρυτής και CEO της carpo, Κώστας Κοντόπουλος, επισήμανε τη σημασία αυτής της νέας περιόδου: Η συνεργασία μας με την Americana Restaurants δείχνει ότι μια ηγετική περιφερειακή δύναμη, με βαθιά εξειδίκευση και επιχειρησιακή αριστεία, μας έχει επιλέξει για να φέρουμε την εμπειρία της carpo στο Κόλπο.
Ο Κ. Κοντόπουλος ανήγαγε την καθημερινή εμπειρία των προϊόντων της carpo σε μία θέση τιμής, δηλώνοντας: Με σεβασμό, ταπεινότητα και αίσθημα ευθύνης, έχουμε καταφέρει να ανυψώσουμε ένα καθημερινό προϊόν.
Ο πρόεδρος της Americana Restaurants International, Mohamed Alabbar, συμφώνησε με την αισιοδοξία αυτή, αναφέροντας: Η συνεργασία με την carpo μας επιτρέπει να προσεγγίσουμε ένα απαιτητικό και ταχέως αναπτυσσόμενο κοινό μέσω μιας παγκοσμίως αναγνωρίσιμης μάρκας που βασίζεται στη δεξιοτεχνία και την αριστεία.
Πηγή περιεχομένου: in.gr