Προσβασιμότητα στην ποιότητα: Η Lidl Ελλάς και η καθημερινή αξία που προσφέρει

Προσβασιμότητα στην ποιότητα: Η Lidl Ελλάς και η καθημερινή αξία που προσφέρει

Η Lidl Ελλάς αναδεικνύει την προσβασιμότητα και την ποιότητα στις καθημερινές αγορές, ανταγωνιζόμενη με σταθερότητα. Στη σημερινή εποχή, όπου οι κοινωνικοοικονομικές συνθήκες επηρεάζουν το διαθέσιμο εισόδημα, η αναζήτηση αξίας κατά τις καθημερινές αγορές αποκτά ιδιαίτερη σημασία. Η Lidl Ελλάς, μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες discount στη χώρα, επιδιώκει να επαναστατήσει την εικόνα της, προβάλλοντας τον εαυτό της ως έναν αξιόπιστο συνοδοιπόρο για τους πελάτες της. Η Αφροδίτη Πάμπα, Chief Customer Officer & μέλος Διοίκησης της Lidl Ελλάς, μοιράζεται τη φιλοσοφία πίσω από τη νέα καμπάνια και το σύνθημα Lidl. Γιατί αξίζει. Πώς διασφαλίζεται η υψηλή ποιότητα παράλληλα με τη δέσμευση για χαμηλές τιμές; Και πώς μπορεί ένα brand να εδραιωθεί στις καθημερινές στιγμές που μετρούν, δημιουργώντας ισχυρές σχέσεις με τους πελάτες του;

Η κυρία Πάμπα αναλύει τη στρατηγική του relationship brand και τονίζει τη σημασία της τεχνολογίας και της ψηφιοποίησης στη βελτίωση της εμπειρίας των καταναλωτών. Δηλώνει ότι η υπόσχεση του Lidl είναι περισσότερη από ένα απλό slogan — είναι ο πυρήνας της λειτουργίας τους. Η Lidl Ελλάς αναγνωρίζει ότι ο πελάτης προσδοκά αξία από τις καθημερινές του αγορές, και γι’ αυτό πρέπει να παρέχει αυθεντική αξία και όχι μόνο χαμηλές τιμές.

Η δέσμευση για προσβασιμότητα και ποιότητα, ιδιαίτερα σε καιρούς οικονομικών προκλήσεων, καθορίζει τη στρατηγική της Lidl. Με 231 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, η αλυσίδα προσπαθεί να είναι κοντά στους πελάτες της, προσφέροντας σταθερή αξία και εκσυγχρονίζοντας διαρκώς τη γκάμα των προϊόντων της με αξιόπιστους προμηθευτές. Η ποιότητα είναι αδιαπραγμάτευτη, και η επιτυχία προέρχεται από τις σταθερές συνεργασίες που υποστηρίζουν τη βιώσιμη ανάπτυξη.

Η Lidl Ελλάς έχει το βλέμμα στραμμένο στις καθημερινές στιγμές που μετράνε και επιθυμεί να δημιουργήσει έναν βαθύτερο σύνδεσμο με τους πελάτες της, μεταμορφώνοντάς τους σε πιστούς υποστηρικτές. Κάθε επαφή με τον πελάτη, είτε πρόκειται για φυσική είτε για ψηφιακή εμπειρία, στοχεύει στην αίσθηση της εμπιστοσύνης και της συναισθηματικής σύνδεσης.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play