Σήμερα, ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Μαργαρίτης Σχοινάς, παρέδωσε το πτυχίο του Βαγγέλη Γιακουμάκη από τη Γαλακτοκομική Σχολή Ιωαννίνων στη μητέρα του, Μαρία Γιακουμάκη, σε μια συγκινητική τελετή.
Ο κ. Σχοινάς, κατά την υποδοχή της μητέρας του Βαγγέλη, τόνισε ότι η παράδοση του πτυχίου αποτελεί ηθικό χρέος της Πολιτείας προς τη μνήμη του αδικοχαμένου νέου και την οικογένειά του. Εξέφρασε επίσης την ευχή να είναι η υπόθεση του Βαγγέλη το τελευταίο περιστατικό που σχετίζεται με τέτοιες συμπεριφορές.
Το πτυχίο είχε παραληφθεί από τον υπουργό την προηγούμενη Τετάρτη, κατά τη διάρκεια μιας τελετής στην Γαλακτοκομική Σχολή Ιωαννίνων, όπου ο Βαγγέλης φοιτούσε. Στη σημερινή συνάντηση παρευρέθηκαν επίσης ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, Κωστής Χατζηδάκης, και ο βουλευτής Ρεθύμνου, Γιάννης Κεφαλογιάννης, οι οποίοι διατηρούν στενές σχέσεις με την οικογένεια Γιακουμάκη.
Η παράδοση του πτυχίου είναι ένα σημαντικό βήμα για την αναγνώριση της μνήμης του Βαγγέλη και την ευαισθητοποίηση της κοινωνίας γύρω από τέτοια ζητήματα.
![]()

