Συντονισμένες πολιτικές: Μείωση της παιδικής παχυσαρκίας με βάση έρευνα στο «The Lancet»

Συντονισμένες πολιτικές: Μείωση της παιδικής παχυσαρκίας με βάση έρευνα στο «The Lancet»

Η εφαρμογή συντονισμένων πολιτικών τροφίμων αποδεικνύεται αποτελεσματική στη μείωση της παιδικής παχυσαρκίας, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό «The Lancet». Η μελέτη εξετάζει την περίπτωση της Χιλής, μιας χώρας με υψηλά ποσοστά παιδιών που είναι παχύσαρκα ή υπέρβαρα.

Η Χιλή, το 2016, υιοθέτησε μια από τις πιο φιλόδοξες πολιτικές τροφίμων παγκοσμίως, εστιάζοντας σε προϊόντα με υψηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένα λιπαρά, αλάτι και ζάχαρη. Η νομοθεσία περιλαμβάνει υποχρεωτικές προειδοποιητικές ετικέτες, περιορισμούς στη διαφήμιση και στη διάθεση τέτοιων προϊόντων στα σχολεία.

Η έρευνα, που διεξήχθη από το Universidad Adolfo Ibanez και άλλους φορείς, χρησιμοποίησε δεδομένα από πάνω από 300.000 παιδιά ηλικίας 4-6 ετών. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τα παιδιά που φοιτούσαν στα σχολεία για 18 μήνες μετά την εφαρμογή του νόμου είχαν μειωμένο κίνδυνο υπέρβαρου ή παχυσαρκίας σε σύγκριση με τα παιδιά πριν από τη νομοθεσία.

Αν και οι ερευνητές επισημαίνουν ότι ο αντίκτυπος μπορεί να φαίνεται μικρός, τα ευρήματα παρέχουν σημαντικά στοιχεία για τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής παγκοσμίως, οι οποίοι αναζητούν αποτελεσματικές λύσεις στην επιδημία της παιδικής παχυσαρκίας.

Loading

Play