Αυστραλία: Διπλασιασμός προστίμων για παραβίαση απαγόρευσης κοινωνικών δικτύων στους ανήλικους

Αυστραλία: Διπλασιασμός προστίμων για παραβίαση απαγόρευσης κοινωνικών δικτύων στους ανήλικους

Η Αυστραλία προχωρά σε διπλασιασμό του προστίμου που επιβάλλεται στις πλατφόρμες που παραβιάζουν την απαγόρευση χρήσης κοινωνικών δικτύων από άτομα κάτω των 16 ετών, φτάνοντας σχεδόν τα 60 εκατομμύρια ευρώ. Αυτή η απόφαση έρχεται καθώς τα στοιχεία δείχνουν ότι η νομοθεσία δεν έχει επιφέρει τον επιθυμητό αντίκτυπο στη χρήση από τους εφήβους.

Η κυβέρνηση της Αυστραλίας ανακοίνωσε ότι το νέο πρόστιμο θα μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 99 εκατομμύρια δολάρια Αυστραλίας για επανειλημμένες παραβιάσεις, ενισχύοντας τις εξουσίες του ψηφιακού εποπτικού φορέα για τον έλεγχο των πλατφορμών.

Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, η ρυθμιστική αρχή διερευνά τις παραλείψεις των Facebook, Instagram, Snapchat, TikTok και YouTube, με τον πρωθυπουργό Άντονι Αλμπανέζε να δηλώνει ότι οι τεχνολογικοί κολοσσοί δεν κάνουν αρκετά για να συμμορφωθούν με τον νόμο.

Μια πρόσφατη μελέτη αποκάλυψε ότι οι περιορισμοί δεν έχουν ουσιαστικό αντίκτυπο στις συνήθειες των εφήβων, καθώς οι ανήλικοι καταφέρνουν να παρακάμπτουν την απαγόρευση μέσω ψεύτικων λογαριασμών ή άλλων μεθόδων.

Η υπουργός Επικοινωνιών Ανίκα Γουέλς τόνισε ότι οι πλατφόρμες υιοθετούν κόλπα για να αποφύγουν τις υποχρεώσεις τους, ενώ οι γονείς εκφράζουν την ανησυχία τους για την ευημερία των παιδιών τους στην ψηφιακή εποχή.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play