Μια 96χρονη γυναίκα από τη Μαγνησία έβαλε τέλος στη ζωή της με τον πιο τραγικό τρόπο, αυτοπυρπολούμενη. Η πράξη αυτή συνδέεται με την αδυναμία της να διαχειριστεί την απώλεια της κόρης της, γεγονός που την είχε επηρεάσει βαθιά.
Η γυναίκα είχε χάσει την 60χρονη κόρη της πέρυσι, γεγονός που την είχε αφήσει σε κατάσταση απόλυτης απελπισίας. Φαίνεται ότι η θλίψη της ήταν τόσο έντονη που την οδήγησε σε αυτή την ακραία απόφαση.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η 96χρονη φέρεται να έλεγε συνεχώς ότι δεν ήθελε να ζει χωρίς την κόρη της. Αυτή η δήλωση αποκαλύπτει την ψυχολογική κατάσταση στην οποία βρισκόταν, υποδεικνύοντας την ανάγκη για υποστήριξη και βοήθεια σε άτομα που βιώνουν τέτοιες τραγικές απώλειες.
Πηγή περιεχομένου: in.gr
![]()

