Το Ιράν προειδοποιεί ότι θα αποκλείσει την Ερυθρά Θάλασσα εάν οι Ηνωμένες Πολιτείες διατηρήσουν τον ναυτικό αποκλεισμό των ιρανικών λιμανιών. Ο στρατηγός Αλί Αμπντολαχί, επικεφαλής των ιρανικών ενόπλων δυνάμεων, τόνισε ότι η κατάσταση αυτή μπορεί να συνιστά παραβίαση της εκεχειρίας που ισχύει από τις 8 Απριλίου.
Αν οι ΗΠΑ συνεχίσουν να δημιουργούν συνθήκες ανασφάλειας για τα εμπορικά πλοία και τα τάνκερ του Ιράν, αυτό θα μπορούσε να αποτελέσει πρελούδιο για παραβίαση της κατάπαυσης του πυρός. Ο στρατηγός υπογράμμισε ότι οι ισχυρές ένοπλες δυνάμεις της Ισλαμικής Δημοκρατίας δεν θα επιτρέψουν καμία εξαγωγή ή εισαγωγή στον Περσικό Κόλπο, τη Θάλασσα του Ομάν και την Ερυθρά Θάλασσα.
Η κατάσταση στην περιοχή παραμένει τεταμένη, με το Ιράν να δηλώνει ότι είναι έτοιμο να αντιδράσει σε οποιαδήποτε απειλή κατά των ναυτικών του συμφερόντων.
![]()

