Αποκαταστάθηκε η παροχή ηλεκτρικής ενέργειας στον πυρηνικό σταθμό του Τσερνόμπιλ
Το υπουργείο Ατομικής Ενέργειας της Ουκρανίας ανακοίνωσε σήμερα ότι η παροχή ηλεκτρικής ενέργειας αποκαταστάθηκε στον πυρηνικό σταθμό του Τσερνόμπιλ, που σημαίνει ότι τα συστήματα ψύξης θα λειτουργούν κανονικά και δεν θα χρειάζεται να χρησιμοποιούν εφεδρική ισχύ.
Το υπουργείο έκανε την ανακοίνωση με διαδικτυακή ανάρτηση. Η Ουκρανία είχε προειδοποιήσει νωρίτερα για αυξημένο κίνδυνο διαρροής ραδιενέργειας εάν δεν επισκευαζόταν μια γραμμή ρεύματος υψηλής τάσης στο εργοστάσιο, η οποία είχε καταστραφεί σε μάχες.
Δείτε επίσης: Ρωσία: Ανακοίνωσε ότι σκότωσε “ξένους μισθοφόρους” σε πλήγματα στη δυτική Ουκρανία
- Κατηγορίες Τραμπ προς Ιράν για παραβίαση της εκεχειρίας με επιθέσεις σε πλοία
- Γερμανία: Σημαντική ήττα και αυτοκριτική ενόψει νοκ άουτ στο Μουντιάλ 2026
- Καύσωνας στο Βέλγιο: Δύο Eurostar ακινητοποιημένα, τρεις επιβάτες στο νοσοκομείο
- Η απίστευτη επιστροφή του Ασάρι: Από τραυματίας σε ήρωα της Γκάνας στο Μουντιάλ 2026
- Μία κάρτα για όλες τις κοινωνικές παροχές: Η νέα εποχή στις επιδοτήσεις
![]()

