Σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Υγείας της Γαλλίας ενημερώνει για τη κατάργηση της υποχρεωτικής χρήσης μάσκαςς για τους κλειστούς δημόσιους χώρους
Το υπουργείο αναφέρει επίσης ότι οι μάσκες θα παραμείνουν υποχρεωτικές για τα δημόσια μέσα μεταφοράς και για τους κλειστούς χώρους όπου δεν απαιτείται το εμβολιαστικό πάσο.
Ο νέος κανονισμός, που τίθεται σε ισχύ από τις 28 Φεβρουαρίου, συμβαδίζει με μια σύσταση του συμβουλίου υγείας και ακολουθεί την μείωση του ρυθμού μόλυνσης που έχει καταγραφεί στη χώρα.
Δείτε επίσης: Παγώνη: «Είπα στον Ανδρέα Παπανδρέου, Πρόεδρε εγώ είμαι ΝΔ»
- Απαιτήσεις για απόσυρση της διάταξης που επεκτείνει την εργασία τις Κυριακές από τη ΓΣΕΕ
- Αυστηρό μήνυμα Φάμελλου στους διαφωνούντες του ΣΥΡΙΖΑ: Η ΚΕ έχει αποφασίσει, τέρμα τα σκαρφίσματα
- Ακολούθοι του Ήλιου: Το foodtruck που γέμισε την Αττική με γεύσεις και καλοκαιρινές αναμνήσεις
- Σοκ από τον αιφνίδιο θάνατο 23χρονης στα Κουφονήσια – Μυστήριο γύρω από τις συνθήκες του περιστατικού
- Ανατροπή στα προάστια του Παρισιού: Κλεμμένος πίνακας Πικάσο και 20 κιλά κάνναβης σε επιχείρηση των αρχών
![]()

