Η Αυστραλία προχωρά σε σημαντική αύξηση των προστίμων που επιβάλλονται στις πλατφόρμες που παραβιάζουν την απαγόρευση χρήσης μέσων κοινωνικής δικτύωσης από ανήλικους κάτω των 16 ετών. Το νέο πρόστιμο θα φτάσει σχεδόν τα 60 εκατομμύρια ευρώ, καθώς τα στοιχεία δείχνουν ότι το μέτρο δεν έχει επιφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα στη χρήση από τους εφήβους.
Η νέα νομοθεσία προβλέπει ότι το πρόστιμο θα φτάσει μέχρι και τα 99 εκατομμύρια δολάρια Αυστραλίας για επαναλαμβανόμενες παραβιάσεις, ενώ θα ενισχυθούν οι εξουσίες του ψηφιακού εποπτικού φορέα για τον έλεγχο και την επιβολή περιορισμών στις πλατφόρμες. Η κυβέρνηση της Αυστραλίας ανακοίνωσε αυτές τις αλλαγές με στόχο την καλύτερη προστασία των ανηλίκων στον ψηφιακό κόσμο.
ΦΩΤΟ: Αρχείο ΑΠΕ-ΜΠΕ
![]()

