Η Ελλάδα υπέβαλε νέο διπλό αίτημα εκταμίευσης πόρων ύψους 1,63 δισ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, σύμφωνα με τον αναπληρωτή υπουργό Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Νίκο Παπαθανάση. Αυτό είναι το 8ο αίτημα για επιχορηγήσεις και το 7ο για δάνεια, με συνολικά 34 ορόσημα και στόχους να επιτυγχάνονται.
Τα 32 ορόσημα που έχουν εκπληρωθεί αφορούν σημαντικά έργα και μεταρρυθμίσεις στους τομείς της υγείας, της απασχόλησης και του ψηφιακού μετασχηματισμού. Ειδικότερα, περιλαμβάνουν την αναβάθμιση του Εθνικού Συστήματος Υγείας, με έργα όπως η ανακαίνιση 19 νοσοκομείων και η δημιουργία μονάδων διαχείρισης χρόνιων νοσημάτων σε 40 Κέντρα Υγείας.
Επιπλέον, σημαντικές παρεμβάσεις περιλαμβάνουν την πρόσληψη 36.000 ανέργων και την ανακαίνιση 50 διαμερισμάτων κοινωνικής κατοικίας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Η επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού είναι επίσης στο επίκεντρο, με ολοκλήρωση της κτηματογράφησης και ψηφιοποίηση διαδικασιών.
Ο υπουργός Επικρατείας ‘Ακης Σκέρτσος τόνισε ότι η Ελλάδα έχει ολοκληρώσει το 86,15% των μεταρρυθμιστικών οροσήμων του σχεδίου ανάκαμψης, επισημαίνοντας την πρόοδο και την αποφασιστικότητα για την επίτευξη των στόχων.
![]()

