Νέα στρατηγική του Υπερταμείου για τα ΕΛΤΑ μετά τις έντονες αντιδράσεις: Οι τρεις βασικές προτεραιότητες

Νέα στρατηγική του Υπερταμείου για τα ΕΛΤΑ μετά τις έντονες αντιδράσεις: Οι τρεις βασικές προτεραιότητες

Η στρατηγική του Υπερταμείου για τα ΕΛΤΑ αλλάζει, με έμφαση στη διαβούλευση και τον μετασχηματισμό. Το Υπερταμείο επαναξιολογεί τη στρατηγική του για τα ΕΛΤΑ, εξαιτίας των σφοδρών αντιδράσεων που προκάλεσε η ανακοίνωση κλεισίματος 204 υποκαταστημάτων. Σε αυτό το πλαίσιο, καθορίζει τρεις βασικές προτεραιότητες. Ο διευθύνων σύμβουλος του Υπερταμείου, Γιάννης Παπαχρήστου, συναντήθηκε σήμερα με τη διοίκηση των ΕΛΤΑ για να ξεκινήσει άμεσα η διαβούλευση με τις τοπικές κοινωνίες.

Αυτό περιλαμβάνει επισκέψεις σε όλες τις περιοχές όπου θα εφαρμοστεί το σχέδιο αναδιάρθρωσης, με στόχο να βρεθούν κατάλληλες λύσεις στα ανακύπτοντα προβλήματα. Παράλληλα, θα αναληφθούν πρωτοβουλίες για την ενημέρωση του κοινού σχετικά με τις υπηρεσίες που προσφέρουν ήδη τα ΕΛΤΑ. Η εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει έναν στρατηγικό μετασχηματισμό που έχει αποδώσει θετικά αποτελέσματα, συμπεριλαμβανομένης της συνένωσης των ΕΛΤΑ και ΕΛΤΑ Courier.

Σύμφωνα με τον Παπαχρήστου, αναγνωρίζεται ότι ο σχεδιασμός που είχε γίνει μέχρι τώρα δεν είχε λάβει υπόψη τις κρίσιμες παραμέτρους της ενημέρωσης και της προετοιμασίας των τοπικών κοινωνιών. Δεσμεύεται έτσι για την άμεση διεξαγωγή μιας εκτενούς διαβούλευσης με θεσμικούς φορείς, τόσο σε εθνικό όσο και σε τοπικό επίπεδο, ώστε να διερευνηθούν οι δυνατότητες συνεργασίας με την τοπική κοινότητα.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Υπερταμείου, η επιχείρηση προχωρά σε επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες και ψηφιακές υπηρεσίες για τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών, με τους ταχυδρόμους να είναι εξοπλισμένοι με φορητές συσκευές που επιτρέπουν τη γρήγορη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πολιτών.

Καθώς η ταχυδρομική αγορά είναι απελευθερωμένη και δεν επιδέχεται κρατικής ενίσχυσης, η ανάγκη για βελτίωση των υπηρεσιών είναι πιο επιτακτική από ποτέ. Ειδικότερα, το Υπερταμείο αναφέρει ότι το 92% των συντάξεων επιδίδεται κατ’ οίκον, ενώ το 90% της αλληλογραφίας παραδίδεται επίσης με αυτόν τον τρόπο. Αυτή η αλλαγή προσδιορίζει τη νέα πραγματικότητα που αντιμετωπίζουν τα ΕΛΤΑ.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play