Σοκ από την ανατίναξη εκσκαφέων στο ορυχείο της Μαυροπηγής: Το ΚΚΕ καταγγέλλει την πολιτική της ΕΕ

Σοκ από την ανατίναξη εκσκαφέων στο ορυχείο της Μαυροπηγής: Το ΚΚΕ καταγγέλλει την πολιτική της ΕΕ

Η πρόσφατη ανατίναξη των εκσκαφέων στο ορυχείο της Μαυροπηγής έχει προκαλέσει σοκ, καθώς το ΚΚΕ την χαρακτηρίζει ως εμβληματικό στιγμιότυπο της πολιτικής της πράσινης μετάβασης της ΕΕ και της απολιγνιτοποίησης. Σε ανακοίνωσή του, το ΚΚΕ επισημαίνει ότι πρόκειται για έγκλημα με ιστορία και ενόχους.

Σύμφωνα με το ΚΚΕ, πυρήνας της απολιγνιτοποίησης είναι ένας ενεργειακός σχεδιασμός που εξυπηρετεί τις ανάγκες των επιχειρηματικών ομίλων, εις βάρος της πρόσβασης του λαού σε φτηνή ενέργεια και θέρμανση. Η πολιτική αυτή υποστηρίζεται διαχρονικά από τις κατευθύνσεις της ΕΕ και όλες τις ελληνικές κυβερνήσεις, με την κυβέρνηση της ΝΔ να επιταχύνει τις διαδικασίες.

Η μεγάλη δυσαρέσκεια του λαού της Δυτικής Μακεδονίας μπορεί να μετατραπεί σε δύναμη αμφισβήτησης, στρεφόμενη ενάντια στην πολιτική της ΕΕ και στην κυβέρνηση. Το ΚΚΕ καταγγέλλει τις ανέξοδες δηλώσεις των κομμάτων της αντιπολίτευσης, τονίζοντας ότι οι κοινές δεσμεύσεις τους με την κυβέρνηση της ΝΔ είναι προφανείς.

Εν μέσω ενεργειακής ακρίβειας, το κλείσιμο των λιγνιτικών μονάδων και η καταστροφή υποδομών συνιστούν μια άδικη καπιταλιστική ανάπτυξη. Το ΚΚΕ καλεί σε ανατροπή της πολιτικής της πράσινης μετάβασης, προτείνοντας μέτρα για φτηνό ρεύμα και σταθερή εργασία για τους εργαζόμενους στις λιγνιτικές μονάδες.

Η ανακοίνωση καταλήγει με την επισήμανση ότι η διέξοδος για τον λαό βρίσκεται στην αξιοποίηση όλων των ενεργειακών πηγών της χώρας, προς όφελος των αναγκών του και όχι των κερδών των ομίλων.

Loading

Play