Βελόπουλος: Κριτική στην αντιδικία ΝΔ-ΠΑΣΟΚ για τον Δήμο Αθηναίων

Βελόπουλος: Κριτική στην αντιδικία ΝΔ-ΠΑΣΟΚ για τον Δήμο Αθηναίων

Ο Κυριάκος Βελόπουλος ασκεί σφοδρή κριτική στην αντιδικία μεταξύ ΝΔ και ΠΑΣΟΚ για τον Δήμο Αθηναίων, επισημαίνοντας την έλλειψη ουσιαστικών δράσεων που να αντιμετωπίζουν τα προβλήματα των πολιτών. «Βλέποντας την αντιπαράθεση αυτή, αναρωτιέμαι γιατί δεν έχουν κάνει τίποτα πραγματικά για τον δήμο και τους φτωχούς Έλληνες», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Συνεχίζοντας, ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης ανέφερε: «Όταν προσθέτεις ένα τίποτα σε ένα άλλο τίποτα, το άθροισμα είναι τίποτα. Με λίγα λόγια, πολλή κουβέντα από τους τίποτα για το τίποτα». Αυτή η δήλωση έρχεται σε μια κρίσιμη πολιτική συγκυρία, όπου οι πολίτες αναμένουν λύσεις στα καθημερινά τους προβλήματα.

Η κριτική του Βελόπουλου αναδεικνύει την ανάγκη για πολιτική λογοδοσία και αποτελεσματική διακυβέρνηση στον Δήμο Αθηναίων, ενώ η αντιπαράθεση των δύο κομμάτων φαίνεται να μην προσφέρει ουσιαστικές λύσεις.

Loading

Play