Η Φενερμπαχτσέ συνεχίζει τις αποχωρήσεις, με τον Ντέβον Χολ να ακολουθεί τον Κεμ Μπιρτς στην έξοδο, όπως ανακοινώθηκε σήμερα (23/6). Ο 30χρονος Αμερικανός γκαρντ, μέλος της ομάδας που κατέκτησε την Euroleague 2025, θα συνεχίσει την καριέρα του στην Αρμάνι Μιλάνο.
Ο Χολ, μαζί με τον Μπιρτς, ήταν καθοριστικός για τις επιτυχίες της Φενερμπαχτσέ, συμπεριλαμβανομένης της κατάκτησης του τίτλου Ευρώπης στο Άμπου Ντάμπι.
Στην ανακοίνωση της ομάδας αναφέρεται:
«Σ’ ευχαριστούμε Ντέβον Χολ,
Η συνεργασία μας με τον Ντέβον Χολ, που εντάχθηκε στην ομάδα πριν τη σεζόν 2024-25, ολοκληρώνεται. Ήταν καθοριστικός για τις επιτυχίες μας κατά τη διάρκεια της παρουσίας του.
Ευχαριστούμε τον Ντέβον Χολ για τις διακρίσεις που έφερε στην ομάδα μας, όπως ο τίτλος EuroLeague, δύο τίτλοι πρωταθλήματος Τουρκίας, δύο Κύπελλα Τουρκίας και ένα Presidential Cup. Του ευχόμαστε καλή επιτυχία στη νέα του πορεία.»
![]()

